SexGuiden 28 Skrevet 20. Juli, 2021 Hvad kender I af piger på snapchat, som man kan mødes med eller have det sjovt over cam med? Jeg er selv stor fan af Claudia, men synes priserne stikker lidt af, når 10-30 sek video koster fra 100-350 kr., samt 2 min live chat koster 200 kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 22. Juli, 2021 Har du et Snapchat brugernavn på hende Claudia man må få :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexGuiden 28 Skrevet 22. Juli, 2021 Side99 skrev, for 3 timer siden: Har du et Snapchat brugernavn på hende Claudia man må få :)? Chcvip Hendes snap koster dog et engangsbeløb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 22. Juli, 2021 Side99 skrev, for 12 timer siden: Har du et Snapchat brugernavn på hende Claudia man må få :)? det er claudia highclass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 29. Juli, 2021 Classynaughty Hun er sød og skrive med og så er hun pisse fræk og tilbyder cam mod lidt lommepenge.. Har brugt hende længe nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 1. August, 2021 Jamen er enig, mistede hendes snap da jeg var igang med at rydde ud i den jeg havde fra SD. Hun er den dejligste gp jeg har været sammen med :))! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg