Hop til indhold
Oldtimer

Emma - Royal, mit til dato dyreste køb

Recommended Posts

Jeg fik en dag for mig selv under ferie med fruTimeren i Berlin.

Sommerheden havde fået lysterne efter en smuk ung kvinde til at stige voldsomt, så turen gik til Bundesplatz.

Jeg havde set på Berlinintim.de, at der her skulle ligge et interessant sted. Og det gjorde der.

Summet ind op ad trappen og mutter tog imod ved den åbne dør.

Jeg blev vist ind i Hemmingway-suiten, måtte udfylde kontaktformular (der røg diskretionen) og blev præsenteret for Emma og Melissa.

Mutter fortalte at ½ time kostede 60€ for værelset og resten blev aftalt med den udvalgte.

Jeg valgte Emma, en meget smuk kvinde i sortkjole med sideindblik til en smuk barm.

Emma spurgte så til mine ønsker og jeg svarede alt blidt, dog uden analt. Sidste gjorde hun ikke, hvorpå hun remsede en del hyggelige øvelser op. Fingespiele, Dildospiele, Oral (mit...ohne mit Aufpreis) etc. Jeg var godt tændt, så da hun sagde prisen 150€ studsede jeg og sagde, at det var da dyrt, men OK. Hun lovede mig en halv god time. Jeg tog et bad, temperaturen udenfor var over 30 grader. Da hun kom ind igen begyndte så en rigtig dejlig stund, med forsigtige kys, kram og gramsen, der blev mere og mere krævende.

Emme er en flot kvinde og da kjolen kom af afsløredes en meget velskabt kvindekrop. Der var dog lidt skæmmende ar efter en brystreduktion, men intet, der fratog mig lysten. Undervejs forsvandt en nysgrerrig tunge i hendes snævre grotte, mens hun suttede lystigt på minitimeren, der prøvede at lege bigtimeren. Også et par fingre kom ind, før minitimeren trængte ind i hendes meget smukke og snævre fisse.

Bagefter lå vi og hyggesnakkede, Emma kom fra Moldavien og havde arbejdet på Royal i tre år.

Mutter lukkede mig ud og jeg havde brugt ca en time på Royal, deraf mindst ½ time i sexleg med Emma. Og hun havde ret, det var en god halv time.

Om jeg kommer igen: Nej, prisen i alt var for høj, selvom Emma fortrænger en af mine tidligere topoplevelser.

Prismæssigt, havde jeg nok kunne n¨å to omgange på Artemiz, men jeg fortryder ikke. Det var godt og Emma er smuk.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg besøgte Emma på Royal slut juli, og er enig i oplevelsen.

Jeg vil dog tilføje, at omgivelserne på Royal er klasser over, hvad jeg tidligere har oplevet. 

For en time betalte jeg 100 EUR i husleje og 100 EUR til Emma.  Extras kostede X, Y og Z ... bl.a. Blasen ohne 50 EUR.  For at undgå hovedregning og begrænsninger, lagde jeg 100 EUR mere All inclusive.

300 EUR er vel også en slags penge.

Jeg kan i øvrigt også anbefale Jenny samme sted - billederne er helt i overensstemmelse med virkeligheden.  Jennys økoblow er ikke helt på niveau efter min smag, men hun leverer så flot på alt andet. 

Venligst

[Boxen]

Redigeret af [Boxen]
Indsat link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...