Hop til indhold
HardLove

Lianna / Lyanna Horsens

Recommended Posts


I jagten på nogen der faktisk kan lave ordentligt Deep fik jeg rodet mig ud i noget værre noget

https://annoncelight.dk/showad/281862


Billederne er ikke engang tæt på at være ægte, hun sagde hun er Columbianer, og det tror jeg såmænd er rigtig nok, store bryster der hænger en del, lettere overvægtig, semi dårligt øko blæs, ingen deepthroat, selvom jeg prøvede at bekræfte det med hende inden penge vekslede hænder. Lagde sig mere eller mindre bare fladt ned og var lettere svært at komme til imellem hendes ben da hun var lidt stor. Jeg fik da gjort mig færdig, men det bliver ikke et genbesøg, det er helt sikkert.

Stedet er lidt nord for Horsens centrum, tæt på McDonalds, i et normalt villa kvarter men ingen parkering så holder på gaden. Egentlig fint nok indvendig, men stank af mad for hun var åbenbart ved at lave frokost


Pigen 3/10

Stedet 5/10

Sex 3/10


Bliver en dårlig anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardLove skrev, for 2 timer siden:


I jagten på nogen der faktisk kan lave ordentligt Deep fik jeg rodet mig ud i noget værre noget

https://annoncelight.dk/showad/281862


Billederne er ikke engang tæt på at være ægte, hun sagde hun er Columbianer, og det tror jeg såmænd er rigtig nok, store bryster der hænger en del, lettere overvægtig, semi dårligt øko blæs, ingen deepthroat, selvom jeg prøvede at bekræfte det med hende inden penge vekslede hænder. Lagde sig mere eller mindre bare fladt ned og var lettere svært at komme til imellem hendes ben da hun var lidt stor. Jeg fik da gjort mig færdig, men det bliver ikke et genbesøg, det er helt sikkert.

Stedet er lidt nord for Horsens centrum, tæt på McDonalds, i et normalt villa kvarter men ingen parkering så holder på gaden. Egentlig fint nok indvendig, men stank af mad for hun var åbenbart ved at lave frokost


Pigen 3/10

Stedet 5/10

Sex 3/10


Bliver en dårlig anbefaling herfra

Havde så valgt at gå igen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...