Hop til indhold

frejepigen

Featured Replies

Skrevet

Flere har tidligere skrevet det ikke er kvinden på billedet du møddr

men andre har været tilfredse nok

Skrevet

Det jo en af vendelmanden annonce. Han har kun lært at bruge falske 

Skrevet

Jeg har været forbi til 45 min hygge for et stykke tid siden. Det foregik i hendes egen lejlighed i Terndrup. Billederne er hendes egne, synes dog hun så lavere ud i virkeligheden. Jeg oplevede at vi havde 45 gode minutter, men smag og behag er jo forskellig. Hun er sød, venlig og i mødekommende.

Skrevet
Jegkommer skrev, for 1 minut siden:

Jeg har været forbi til 45 min hygge for et stykke tid siden. Det foregik i hendes egen lejlighed i Terndrup. Billederne er hendes egne, synes dog hun så lavere ud i virkeligheden. Jeg oplevede at vi havde 45 gode minutter, men smag og behag er jo forskellig. Hun er sød, venlig og i mødekommende.

Var det mandag d. 32. du besøgte hende? 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 22 minutter siden:

Var det mandag d. 32. du besøgte hende? 

Nej det var det ikke ;-)

Blive lidt frustreret over din bemærkning når jeg  for for en gangs skyld bidrager på EG, i stedet for at bare modtage.

Oplevede hende som selvstændig, som ønskede lidt ekstra krydderi både økonomisk og på “den anden måde”.

Hun virkede reel, og alder og vægt kan sagtens passe. Synes bare det var synd hvis man ikke ønskede at besøge hende fordi det blev oplyst det var falske billeder.

Som billederne viser er hun en frodig kvinde, og det skal man kunne lide hvis man besøger hende.

Hvis du er tvivl @AalborgLook så er køreturen til Terndrup jo ikke længere end du kan køre ned og besøge hende. Om du blive skuffet ved jeg ikke, men det er hende du møder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.