Oscar6 3 Skrevet 20. Juli, 2021 Hej Er der nogen der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/233035 hvis ja kan hun anbefales :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 20. Juli, 2021 Flere har tidligere skrevet det ikke er kvinden på billedet du møddr men andre har været tilfredse nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 20. Juli, 2021 Det jo en af vendelmanden annonce. Han har kun lært at bruge falske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegkommer 15 Skrevet 20. Juli, 2021 Jeg har været forbi til 45 min hygge for et stykke tid siden. Det foregik i hendes egen lejlighed i Terndrup. Billederne er hendes egne, synes dog hun så lavere ud i virkeligheden. Jeg oplevede at vi havde 45 gode minutter, men smag og behag er jo forskellig. Hun er sød, venlig og i mødekommende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5211 Skrevet 20. Juli, 2021 Jegkommer skrev, for 1 minut siden: Jeg har været forbi til 45 min hygge for et stykke tid siden. Det foregik i hendes egen lejlighed i Terndrup. Billederne er hendes egne, synes dog hun så lavere ud i virkeligheden. Jeg oplevede at vi havde 45 gode minutter, men smag og behag er jo forskellig. Hun er sød, venlig og i mødekommende. Var det mandag d. 32. du besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegkommer 15 Skrevet 20. Juli, 2021 AalborgLook skrev, for 22 minutter siden: Var det mandag d. 32. du besøgte hende? Nej det var det ikke ;-) Blive lidt frustreret over din bemærkning når jeg for for en gangs skyld bidrager på EG, i stedet for at bare modtage. Oplevede hende som selvstændig, som ønskede lidt ekstra krydderi både økonomisk og på “den anden måde”. Hun virkede reel, og alder og vægt kan sagtens passe. Synes bare det var synd hvis man ikke ønskede at besøge hende fordi det blev oplyst det var falske billeder. Som billederne viser er hun en frodig kvinde, og det skal man kunne lide hvis man besøger hende. Hvis du er tvivl @AalborgLook så er køreturen til Terndrup jo ikke længere end du kan køre ned og besøge hende. Om du blive skuffet ved jeg ikke, men det er hende du møder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg