Hop til indhold
lystelsker

Forberedelse inden et besøg

Recommended Posts

Kære brødre,

Nu har jeg efterhånden fået sat min fod solidt i dette nydelige univers, og jeg er nu blevet nysgerrig på emnet i titelen, hvordan forbereder I jer, inden i tager på besøg hos en GP? Et godt brusebad med fokus på juvelerne, at trimme og barbere det, der skal trimmes og barberes, og et godt eftertjek af kyssetøjet er oplagte, men hvad ellers?

Personligt får jeg mig et let måltid og en lille sjus ca. 1-2 timer inden, hvis jeg kan - det lægger en hyggelig bund, synes jeg.

Hvad med jer, tager I jer en lille blå en at styrke jer på, vækker i appetitten med GP'ens billeder, kæmper I med kvælerslangen dagen inden, så den er kampklar?

De bedste Hilsener,

Lystelsker

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at lave en lille "slagplan" et par dage før i forhold til at komme til stedet, have styr på alibier, få hævet kontanter, have mintpastiller (tyggegummi skal man af med igen), og sørger for at have været på toilettet og i bad bagefter. Det er ikke sjovt at den tid man ville have brugt på fræk leg skal gå med at kæmpe med en parkeringsapp, så jeg sørger så vidt muligt for at have god plads i tidsbudgettet, og så finde et godt sted i nærheden til en gåtur hvis jeg er for tidligt på den. Hvis der er planlagt vild og energisk leg bunder jeg gerne en energidrik et kvarters tid før ankomst.

Ja, det er muligt jeg overtænker det lidt.

Normalt onanerer jeg 2 gange om dagen, men tager gerne en uges pause før et besøg.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bad og almen hygiejne som at klippe negle, barbering hvor der er hår osv.

Herefter pænt og rent tøj på,  Jeg går måske en anelse for meget op i påklædningen, men for mig er det en vigtig begivenhed.   Jeg sørger også for at jeg ikke skal en helvedes masse stressende ting på dagen, således at jeg mentalt kan foreberede mig og komme i den helt rette stemning.  Hvis man som jeg bestiller tid i god tid, så er nok en god idé, for det er jo ikke sikkert at man vågner op med stiv pik og voldsom lyst.  

På dagen, skriver lige en sms eller email, når jeg er stået op, primært for at bekræfte aftalen.  Tager hjemme fra i god tid, således at der er taget højde for traffik osv.  Hvis jeg ankommer alt for tidligt,  får jeg en lille forfriskning i nærheden af stedet.  Jeg begynder ikke at sende sms´er om jeg kan komme tidligere og den slags.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt - gik selv og tænkte lidt det samme. :)

Sørger selv for at være nybarberet, ordentlig vasket, børstet tænder og tage “pænt” tøj, lidt som skulle man på date. Jeg tænker at pigen gør noget ud af selv (uden at vide det med sikkerhed) og så vil jeg gøre det samme.

Tyggegummi og vand i bilen og så ellers prøve at få styr på sommerfuglene i maven.

Kører afsted i god tid så man kan finde parkering etc. med ro på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Very interesting topic : )!   I´ll just answer it from my point of view - hope that is ok ;) 

First of all I like that a man is prepared by being on time.. that is always nice.  And that he is clean!   I actually prefer that he is not showed down there,, trimmed is fine, but that it is totally smooth on a man is nothing sexy to me.. but, not a turn off neither : ) I just prefer he is natural ^^..    And that he havnt masturbated for more days so that he is fully loaded and super horny, that is something I find hot as well ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forbereder mig sjældent særlig meget, udover selvfølgelig et bad og soignering osv. Dette skyldes at mine bedste oplevelser er de mest spontane. Jeg kommer indimellem til at gå og gejle mig op til et besøg hos en lækker tøs, i flere dage, og ender med at nærme mig eksplosionspunktet. Når jeg så endelig kommer afsted, så er det som om luften er gået lidt af ballonen, og det bliver nogle gange en medium oplevelse. Jeg har en fast GP jeg kommer hos når hun er der, og nogle gange skriver jeg til hende efter fyraften, uden egentlig at have tænkt over det tidligere, og hvis hun så svarer at jeg kan komme, føles det ekstra frækt, at jeg kan tage direkte hen til hende efter jeg er kommet hjem. Så går jeg rundt med den der pirrende følelse indeni, og spændingskurven når kun at gå en vej, nemlig opad :D.  Jeg er kommet hos hende i mange år og får lov til at køre uden kondom, dog med afslutning på kroppen :). Det er selvfølgelig et ekstra kinky element, som gør at jeg ser frem til igen at mærke den der bløde varme fisse direkte. 

Info om sex uden kondom( til dem der måtte være imod):

Det er ekstremt svært for mig at blive smittet med Hiv, som givende part. Det eneste jeg har fået gennem årene, er drypperter :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæver penge og gerne et par dage før jeg laver selve aftalen, så bruger jeg google maps / streetview for at planlægge ruten(smartphone er altid slukket under kørsel) så meget jeg kan ud fra hvilke info jeg kan få fra hendes annonce(andre gp'er annonce vis jeg kan se de nok bor samme sted) evt. info fra brugere fra Eroguide / info fra mit eget lille adresse kartotek fra evt tidligere besøg(på kendte adresser).

Så skal jeg selvfølgelig også lige huske at nævne at når jeg kigger på gp'ers annoncer så kigger jeg altid efter om min(e) favorit gp'er i landet for så er valget let(altså medmindre der er mere end en favorit gp i landet). Så kigger jeg selvfølgelig også på hvilke ydelser + extras hun tilbyder vis det er en gp'er jeg ikke har mødt før.

Rent tøj / barbering m.m på dagen før vis jeg tager direkte fra arb.

Sidst men ikke mindst så blir tandsættet rengjort  & dårlig ånde blir elimineret(der er ikke noget være end at blive mødt med en lorte ånde) lige inden jeg tager afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 1 time siden:

 I´ll just answer it from my point of view - hope that is ok ;) 

...

I actually prefer that he is not showed down there,, trimmed is fine, but that it is totally smooth on a man is nothing sexy to me.. but, not a turn off neither : ) I just prefer he is natural ^^..  

That is perfectly fine! I would love to hear other women's opinions on this topic as well.

And I partly agree with you. Men having hair is natural, we're not young boys, but the feeling of your freshly shaven balls being caressed by a lovely lady is an experience, I would recommend every man to try at least once in their life

Redigeret af lystelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...