Frederikdk 3 Skrevet 20. Juli, 2021 https://www.frejdige-freja.dk https://annoncelight.dk/showad/314936 Jeg besøgte Freja for et stykke tid siden i Rødovre på Carabella. Hun er en rigtig glædespige der elsker sit job, for hold da op sikke en service hun giver lige fra det øjeblik man træder ind af døren er man i centrum, kundeservice i verdensklasse Frejas priser er yderst rimelige, på dette tidspunkt nok fastsat af klinikken 1100 for 30 min. Freja har det frækkeste røde hår og det frækkeste undertøj der lige præcis overlader nok til fantasien hendes krop er virkelig lækker og man må gerne rører hun er den bedste pik slikker i Danmark for hold nu kæft hun kan sutte hun er så god til at jeg kom og ikke fik fisse den dag , men der skal nok blive taget revanche ! alt i alt er Freja et besøg værd, i vil ikke fortryde det, og vil sent glemme det, i vil blive lige så afhængig som jeg er bleve!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 86 Skrevet 20. Juli, 2021 Er det mon hende som gik under navnet Frida for nogle år siden og holdt til i Viborg og randers.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 20. Juli, 2021 Danishman skrev, for 1 time siden: Er det mon hende som gik under navnet Frida for nogle år siden og holdt til i Viborg og randers.? Nej det er ikke Frida fra Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 86 Skrevet 20. Juli, 2021 Ok, synes bare teksten lignede lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 20. Juli, 2021 Danishman skrev, for 1 minut siden: Ok, synes bare teksten lignede lidt Er ret sikker på Frida / Ida er stoppet for flere år siden. frejdige Freja er bestemt et besøg hver. Ikke for det skal være reklame eller noget. hun er super sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 20. Juli, 2021 Hun lyder jo til at være en dejlig pige. Fik du et krus? Første gang jeg har set at en GP har merchandise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoylove 2 Skrevet 20. Juli, 2021 Nåede at besøge hende hos MC inden de lukkede, hun er topklasse GP, må hellere få besøgt hende igen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 870 Skrevet 21. Juli, 2021 Jeg besøgte også Freja fordi jeg synes hendes billeder var frække og jeg godt kan lide en "ginger" pige. Please lad være med at spamme mig med eder og forbandelser men billederne er langt fra virkeligheden - hun er meget ældre i virkeligheden og noget mere fyldig også. Hendes service var professionel og god men jeg "kommer" ikke igen. Hvis man er til modne MILF typer er hun et besøg værd. /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg