Hop til indhold
Soothsayer

Lucy, girl from your dreams first time in ODENSE

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Lucy in the sky with Diamonds...Er en sang jeg nynnede både før og efter mit møde med denne søde og dejlige Litauiske Pige.

Gjorde noget der var lidt dårligt stil, da jeg så hendes selfier, nemlig at afbooke en anden pige også selvom vi ikke havde en 100% konfirmeret aftale. Er jo ikke i orden men må indrømme at jeg bare fik mere lyst til hende her.

Bliver mødt til kys og berøring før der overhovedet er udvekslet penge er jo altid dejligt :) Hun er en flot pige, Lucy...Flotte bryster, fyldig numse og er helt almindeligt bygget ellers.

Kommer ind fra badet og bliver råsnavet af Lucy forspillet varer et stykke tid før hun kryber på knæ, det gør hun godt og hun kom godt nok også der ned på en meget sexet og elegant måde.

Vi bevæger os op i sengen og der er god øjenkontakt samt kærtegn under akten. Sexen er for at være helt ærlig temmelig liderlig (Må være sommeren). Vi bevæger os igennem et par skønne stillinger og det hele er er godt.

Og så ca 30 min før hvad jeg har betalt for vil hun afslutte, åh nej er nok min første indskydelse, da det er skræk scenariet med en pige der bare vil skynde sig at blive færdig.

Men for en gangs skyld er det ikke et irriteret blik om at blive hurtigt færdig og en pige der hiver febrilsk i langemand jeg bliver mødt med, men en pige der kæler for den, mig og får lavet en rigtig god stemning om projekt Cum.

Det hele er rigtigt godt og et kvarter før kommer vi sammen da vi skiftevis rører hinanden og os selv (Hun kom lidt før mig så desværre ikke synkront)

Ja, jeg fik ikke helt den tid jeg havde betalt for, men for en gangs skyld generer det mig ikke, da alt andet spillede rigtigt godt.

Så tak til Lucy for at Garfields "I hate Mondays" ikke kom til at holde stik.

Lucy taler rigtigt godt Engelsk, er skide sød, let at være sammen med, der er sindssygt varmt i værelset(Regn med at svede) og stedet er tæt på TV2.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snoopy007 skrev, for 1 minut siden:

Måtte du sende selfies for at få aftalen i hus??

Nej, har aldrig sendt selfier til nogle piger...Snoopy, mit bud er at pigerne en gang imellem har dårlige oplevelser med kunder og eftersom jeg bruger det samme reserve nummer hver eneste gang ved de godt hvem jeg er...Det rammer nok dem som laver udskiftning af numrene eller er nye kunder...Det er mit bedste kvalificerede gæt på hvorfor nogle render ind i problemet. Jeg tænker at jeg var heldig at være kunde før disse sikkerhedstiltag kom i stand. Og derfor er inde i systemet så at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 35 minutter siden:

Kan du eventuelt løfte sløret for hvor gammel hun er, højde og vægt..sådan cirka ? :)

 

Vil tro at de 168cm og 63kg passer meget godt. Alder er lidt sværere, men nægter at tro på at hun ikke skulle være i 20'erne stadigvæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 19.7.2021 at 23:16:

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Lucy in the sky with Diamonds...Er en sang jeg nynnede både før og efter mit møde med denne søde og dejlige Litauiske Pige.

Gjorde noget der var lidt dårligt stil, da jeg så hendes selfier, nemlig at afbooke en anden pige også selvom vi ikke havde en 100% konfirmeret aftale. Er jo ikke i orden men må indrømme at jeg bare fik mere lyst til hende her.

Bliver mødt til kys og berøring før der overhovedet er udvekslet penge er jo altid dejligt :) Hun er en flot pige, Lucy...Flotte bryster, fyldig numse og er helt almindeligt bygget ellers.

Kommer ind fra badet og bliver råsnavet af Lucy forspillet varer et stykke tid før hun kryber på knæ, det gør hun godt og hun kom godt nok også der ned på en meget sexet og elegant måde.

Vi bevæger os op i sengen og der er god øjenkontakt samt kærtegn under akten. Sexen er for at være helt ærlig temmelig liderlig (Må være sommeren). Vi bevæger os igennem et par skønne stillinger og det hele er er godt.

Og så ca 30 min før hvad jeg har betalt for vil hun afslutte, åh nej er nok min første indskydelse, da det er skræk scenariet med en pige der bare vil skynde sig at blive færdig.

Men for en gangs skyld er det ikke et irriteret blik om at blive hurtigt færdig og en pige der hiver febrilsk i langemand jeg bliver mødt med, men en pige der kæler for den, mig og får lavet en rigtig god stemning om projekt Cum.

Det hele er rigtigt godt og et kvarter før kommer vi sammen da vi skiftevis rører hinanden og os selv (Hun kom lidt før mig så desværre ikke synkront)

Ja, jeg fik ikke helt den tid jeg havde betalt for, men for en gangs skyld generer det mig ikke, da alt andet spillede rigtigt godt.

Så tak til Lucy for at Garfields "I hate Mondays" ikke kom til at holde stik.

Lucy taler rigtigt godt Engelsk, er skide sød, let at være sammen med, der er sindssygt varmt i værelset(Regn med at svede) og stedet er tæt på TV2.

 

Thank you, sweetheart, for amazing review. Hope see u again:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 19.7.2021 at 22:16:

Gjorde noget der var lidt dårligt stil, da jeg så hendes selfier, nemlig at afbooke en anden pige også selvom vi ikke havde en 100% konfirmeret aftale. Er jo ikke i orden men må indrømme at jeg bare fik mere lyst til hende her.

Det havde da været endnu mere dårlig stil, hvis du bare var blevet væk fra din oprindelige aftale uden afbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...