Hop til indhold
cock4woman_only

Danske Nikita privat diskret i Støvring mandag(update.)

Recommended Posts

well folks,

efter at have læst om flere brugere været forbi danske Nikita og udtrykt deres oplevelse - har jeg tænkt tilbage til mit første møde, og via flere omgange forsøgt at få en tæt presset kalender til at passe med at besøge Nikita nu hun var i det nordjyske her i dag :wub: og banditten var klar! - så skrev en sms til hendes nr. og ventede - retur kom der en besked som gjorde indtryk, og til trods for hun var på stedet i Støvring - skulle det ikke afholde mig for mit besøg nr.2 hos denne lækre glædespige. - og lad mig bare afsløre hun er mindst lige så lækker som jeg husker hende. Hendes øjne er et kapitel for sig - jeg har personligt ikke sådan lige mødt en med sådan et sæt flunkende lækre øje - der bare sig til mig - Knep mig for pokker!! - og ja hun har fået sine implantater fjernet - men det betyder intet i min univers, fordi er er så mange andre kvaliteter hos hende - og nu når hun selv lige tager handling, og nærmest ber om at få pikken op - efter hendes fantastiske våde blowjob, er jeg sku solgt til stanglakrids og hendes lysthule bliver bare mere og mere fugtig - at vi var tæt på en "REN-K3" vandskade på stedet!

så som skrevet i titel (update) er glædepigen Nikita mindst i mit selskab lige så lækre og udadvendt som jeg mindes hende - og hun kan nogle bevægelser der siger Spar-To + hendes blowjob og så den øjnekontakt vi har under mødet - kender jeg ikke andre som kommer i nærheden af at levere herinde!

hun får i dag top karakter for fremtræden - nærvær - handlinger - havde der bare ikke været så varmt inde i rummet, men frygtede jo at dehydrer i minutterne efter

- men jeg er nået hjem og fået tanket op igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, for 15 minutter siden:

Annoncen er allerede væk

Hvad skal jeg skrive? Hun dukker op på AL når hun er online gætter jeg… enten Nordjylland eller Midtjylland mener jeg hun har været aktiv…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, den 19.7.2021 at 21:04:

Annoncen er allerede væk

@Kiillii hejsa… til orientering er hun online i Støvring i dag… og uden at skrive for meget er hun mindst lige så våd et vis sted - som vejret er..:-P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...