Hop til indhold
APMAG

Sexy Juliet i Troldhede. Gik igen efter 5 min;(

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt denne skønhed men gik igen efter 5 min.

https://annoncelight.dk/showad/322639

 

Billederne på profilen er ikke af hende, dog er hende jeg mødte en pæn kvinde, i 40 erne vil jeg tro lille talje og store bryster, hun oplyste hun er fra Cuba.

jeg havde skrevet til hende fra om formiddagen og fik hul igennem om eftermiddagen og var ret specifik i hvad jeg søgte 20 min 69 og blow uden kondom med megafransk og jeg fik hende til at bekræfte min sms med hvad jeg ønskede.

I bad med mig og afsted. stedet er virkelig noget skrammel der var 2 kvinder og rummet magien skulle foregå i var kun adskilt af et gardin ind til der hvor den anden kvinde var.

Så fandt hun kondomer frem og jeg spurgte om vi ikke havde en aftale om at det var blow uden og megafransk, og nej det gjorde hun ikke og det havde hun aldrig sagt ja til, så fandt jeg min tlf frem og viste hende de 2 sms hvor hun havde bekræftet "20 min 69 - blow without condom and megafrench please confirm", hendes svar var " yes og ok"

hun forklarede og forklarede at det gjorde hun ikke for de penge osv og hun måtte have blandet mig sammen med en anden. jeg tog mit tøj på og fik mine penge tilbage, hun virkede lidt overrasket over at jeg gik nu hvor jeg var nået ned på madrassen og festen næsten var igang.

 Men jeg er færdig med at betale dem der ikke er dem de udgiver sig for på deres billeder og dem der ikke vil levere det man har aftalt, så tager jeg mit tøj og forlader festen igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
APMAG skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har netop besøgt denne skønhed men gik igen efter 5 min.

https://annoncelight.dk/showad/322639

stedet er virkelig noget skrammel der var 2 kvinder og rummet magien skulle foregå i var kun adskilt af et gardin ind til der hvor den anden kvinde var

 

Fornuftigt at du skred. Det sted er en decideret rædsel, den mest uhumske rotte rede af et hus, man kan besøge kvinder i! Fatter ikke at der bliver ved med at være nogen, der søger derud. Man skal virkelig være desperat for at ville det. Og kvaliteten af kvinderne kommer aldrig til at kunne hæve oplevelsen til bare nogenlunde. For det kan kun være handlede kvinder, der lader sig installere der. Alle med andre muligheder løber skrigende væk og vil helt klart vælge noget andet at være i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
APMAG skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har netop besøgt denne skønhed men gik igen efter 5 min.

https://annoncelight.dk/showad/322639

 

Billederne på profilen er ikke af hende, dog er hende jeg mødte en pæn kvinde, i 40 erne vil jeg tro lille talje og store bryster, hun oplyste hun er fra Cuba.

jeg havde skrevet til hende fra om formiddagen og fik hul igennem om eftermiddagen og var ret specifik i hvad jeg søgte 20 min 69 og blow uden kondom med megafransk og jeg fik hende til at bekræfte min sms med hvad jeg ønskede.

I bad med mig og afsted. stedet er virkelig noget skrammel der var 2 kvinder og rummet magien skulle foregå i var kun adskilt af et gardin ind til der hvor den anden kvinde var.

Så fandt hun kondomer frem og jeg spurgte om vi ikke havde en aftale om at det var blow uden og megafransk, og nej det gjorde hun ikke og det havde hun aldrig sagt ja til, så fandt jeg min tlf frem og viste hende de 2 sms hvor hun havde bekræftet "20 min 69 - blow without condom and megafrench please confirm", hendes svar var " yes og ok"

hun forklarede og forklarede at det gjorde hun ikke for de penge osv og hun måtte have blandet mig sammen med en anden. jeg tog mit tøj på og fik mine penge tilbage, hun virkede lidt overrasket over at jeg gik nu hvor jeg var nået ned på madrassen og festen næsten var igang.

 Men jeg er færdig med at betale dem der ikke er dem de udgiver sig for på deres billeder og dem der ikke vil levere det man har aftalt, så tager jeg mit tøj og forlader festen igen.

 

God stil Thumbs up.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået APMAG!!!

Hvis alle gjorde det samme , ville der hurtigt blive lukket ned for den type steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig!! Hvorfor skriver i til de piger som er sorte

det tror vi er idioter

er for længst holdt op med at skrive til dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...