Hop til indhold

Recommended Posts

Farcry skrev, for 16 timer siden:

Hej

Nogle der har nyere info om wanthong-wellness.dk/

kan se at der hits tilbage fra 2016 - 2017, hvor stedet nævnes

på forhånd tak

/Farcry

Ejeren giver rigtig god massage. Hun tilbyder ikke selv nogen form for extra ydelser. Om en af hendes andre piger kan lokkes til et hj skal jeg ikke kunne sige. Så er du ude efter rigtig god massage, er hun god. Er du ude efter bum-bum skal du nok finde et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 17 minutter siden:

Ved du om det er den samme Sophie som har været på Frederiksberg mener jeg, da de lyder meget ens i beskrivelsen. 

Sophie? Jeg er helt blank - navnet omtales ikke i tråden eller annoncerne? Er det pga. den der beskrivelse af "Kai-Sai-Sen" som ser ud til at være planket fra en der tilbød det på Godthåbsvej? Jeg ville ikke lægge så meget i det - det kan være fordi det er samme massør, der er flyttet til Virum. Men det kan også være stjålet beskrivelse - det er set før i Thai-verdenen. Fx "tantra" eller "thai-tantra" var der engang kun ganske få der havde, pludselig var der mange. Tommy, der ser ud til at være tilknyttet stedet i Virum, havde engang et dårligt ry for den slags "tyverier". Tommy hævder selv at have fundet på "thai tantra".

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Sophie? Jeg er helt blank - navnet omtales ikke i tråden eller annoncerne? Er det pga. den der beskrivelse af "Kai-Sai-Sen" som ser ud til at være planket fra en der tilbød det på Godthåbsvej? Jeg ville ikke lægge så meget i det - det kan være fordi det er samme massør, der er flyttet til Virum. Men det kan også være stjålet beskrivelse - det er set før i Thai-verdenen. Fx "tantra" eller "thai-tantra" var der engang kun ganske få der havde, pludselig var der mange. Tommy, der ser ud til at være tilknyttet stedet i Virum, havde engang et dårligt ry for den slags "tyverier". Tommy hævder selv at have fundet på "thai tantra".

Ja de kan godt finde på at låne lidt ;-) Sofie står på et af billederne og det var det samme på Godthåbsvej. Så måske samme. Det er der jo kun en måde at finde ud af på, tage en tur og så snakke med hende under massage om hun har været der også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt både klinikken på Godthåbsvej og Wanthong. Hende der kalder sig Sofie hos Wanthong, genkender jeg ikke fra Godthåbsvej. Ofte er navne i thaiverdenen lidt noget værre rod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 9 timer siden:

Har besøgt både klinikken på Godthåbsvej og Wanthong. Hende der kalder sig Sofie hos Wanthong, genkender jeg ikke fra Godthåbsvej. Ofte er navne i thaiverdenen lidt noget værre rod.

Ja samme navn og service, men tak for info. Jeps det er som nogle navne er populære sommetider. En overgang var der mange Nina husker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...