Hop til indhold
Gammel rotte

Maria hos Eventyrpigerne

Recommended Posts

Bare almen nysgerrighed… har du spurgt pigen om hun er i overensstemmelse med sine billeder ?

jeg spørger om billeder på profil er ægte, for så er jeg mere i min gode ret til at gå igen. Det er svært at danne sig et indtryk af en krop alene, og den kan gå begge veje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

Bare almen nysgerrighed… har du spurgt pigen om hun er i overensstemmelse med sine billeder ?

jeg spørger om billeder på profil er ægte, for så er jeg mere i min gode ret til at gå igen. Det er svært at danne sig et indtryk af en krop alene, og den kan gå begge veje. 

Helt fair. Jeg spørger ikke pigen, for 99% sikkert vil hun sige ja, også selvom at det ikke passer. Derfor hellere uvildige udsagn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 minutter siden:

Helt fair. Jeg spørger ikke pigen, for 99% sikkert vil hun sige ja, også selvom at det ikke passer. Derfor hellere uvildige udsagn. 

Helt ok.. jeg spurgte en, men fik ikke svar og gættede mig til resten ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan genkende haven hos eventyrpigerne på 2 af billederne så jeg tror de er gode nok:ph34r:

 

Jeg glemmer aldrig en sommer jeg havde vabler på hænderne fordi vi ville ordne haven kun bevæbnede med to luge-tingenoter på en lang pind:lol::ph34r:.. 

 

Indsætter lige mit svar herinde også.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 4 minutter siden:

Er der noget galt med hukommelsen, siden du laver den samme efterlysning 2 gange med 5 minutters mellemrum?  :rolleyes: :D

 

Egentlig ikke, og kan ikke forstå hvorfor det er slået op 2 gange! En fejl, og jeg beklager!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan genkende haven hos eventyrpigerne på 2 af billederne så jeg tror de er gode nok:ph34r:

 

Jeg glemmer aldrig en sommer jeg havde vabler på hænderne fordi vi ville ordne haven kun bevæbnede med to luge-tingenoter på en lang pind:lol::ph34r:.. 

 

Indsætter lige mit svar herinde også.. 

Godt der var pind med ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 17 minutter siden:

Godt der var pind med ;) 

Mon ikke hun kunne have fundet noget andet brugbart i huset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Det hjalp på svinget i hvertfald:P.. Sådan nogle brombærbuske er ikke lige til at slippe af med:lol:.. 

Der var vel hjemmelavet marmelade efterfølgende, for du har vel Frk. Jensens syltekogebog ;);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Og scones-_-.. Selvfølgelig.. 

Nice, jeg  letter på hatten og kipper med flaget. Scones var vel hjemmebag ;) kager er som sex, er mere til Brownies (og jeg taler om kage) ;) dog to kager hvor marmeladen ikke lige kommer i brug :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, den 19.7.2021 at 16:47:

Hvordan er Maria - er der nogen som har besøgt hende ????

Har besøgt hende 3-4 gange. Meget indlevende, flot krop (som på billederne).

Virker som hun virkelig kan li sit erhverv, kommer helt sikkert igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...