Tømreren 284 Skrevet 19. Juli, 2021 Wauw, bedre kan det ikke beskrives. Fik en times episk massage af sif, og det var helt klart en anderledes oplevelse, end alle mine besøg hos thai massører. Mødte ind på stedet lidt før tid som altid, og placerede mig i vente værelset, var der kun et par minutter, da smukke sif kiggede ind, blev næsten helt nervøs, da jeg så hvor smuk hun var, hvordan skulle jeg holde den kørende en hel time. Ind i rummet, hvor hun forklarede hvad der skulle ske, betalingen blev klaret, af med alt tøjet, og mig op på briksen, først lidt på maven med lidt massage af baller, og lidt massage af vedhænget. Så blev jeg bedt om at vende mig om, og her skiftede massagen så til en ikke mindre end fantastisk massage af penis, boller og mellemkød i godt 50 minutter, hun er god til at køre en til grænsen flere gange, også køre en ned igen. Lidt svært at holde den kørende så længe uden at komme, specielt med en smuk og smilende sif mellem benene, men med fokus lykkedes det faktisk, og sif sagde så endelig, nu lader du det bare komme hvis du kan. Og ja, det kunne jeg, en befriende oplevelse nærmest, var klart det bedste pirende langtrukken handhjob nogensinde har fået. Behøver vel dårligt sige at det ikke var mit sidste besøg hos sif, det er helt klart en oplevelse som alle burde prøve mindst en gang. https://www.episkm.com/ Overvejer selv om næste besøg skal være med prostata massage, tror det ville være en endnu mere intens oplevelse. 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 249 Skrevet 19. Juli, 2021 (edited) Man kan ikke booke en speciel masseuse vel? ser lige at det kan man godt Redigeret 19. Juli, 2021 af Sidelining Nye oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerBar 40 Skrevet 19. Juli, 2021 Tak for anmeldelsen - det må prøves selvom prisen virker lidt høj. Ud fra hjemmesiden lyder det lidt klinikagtigt med voksne professionelle danske piger, som måske er sygeplejersker eller noget lignende til dagligt. Videoerne er jo nogen de har planket fra Hegre så de kan være misvisende? PS: Jeg tænker at pigen styrer det, så man ikke kommer for hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 19. Juli, 2021 Ja, er en slags klinik, og hun forsøger selvfølgelig at trække dig til det er tid, kan du mærke det er tæt på, så bare sig det til hende, så hun har mulighed for at reagere på det. Prisen er højere end 60min med hj hos en thai, men også en hel anden oplevelse, så syntes faktisk prisen er ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leoparden 30 Skrevet 19. Juli, 2021 Er det en sørgelig gummihandske på det foregår, eller hvordan...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 19. Juli, 2021 Nej, hun brugte ikke handsker ved mig i hvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 20. Juli, 2021 PerBar skrev, for 18 timer siden: Tak for anmeldelsen - det må prøves selvom prisen virker lidt høj. Ud fra hjemmesiden lyder det lidt klinikagtigt med voksne professionelle danske piger, som måske er sygeplejersker eller noget lignende til dagligt. Videoerne er jo nogen de har planket fra Hegre så de kan være misvisende? PS: Jeg tænker at pigen styrer det, så man ikke kommer for hurtigt. I København har de piger ned til 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 17. August, 2021 Arne Jensen skrev, den 20.7.2021 at 09:04: I København har de piger ned til 21 Men kan de også det med edging (altså trække det ud med kraftig pirring uden at bringe en over grænsen til udløsning/orgasme)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg