Hop til indhold
TommyHansen

Høje piger

Recommended Posts

I dag så jeg en smuk ung blond tøs i Lidl i Svendborg.
Hun ankom på en cykel og stillede den uden for butikken samtidig med at jeg parkerede min bil.
Hun har iført en lang, lyserød, løsthængende og hippieagtig kjole.
Og det særlige ved hende var, at hun var mindst to meter høj.

Jeg fulgte hende gennem butikken og opnåede at hun smilte til mig et par gange, når jeg tog mig mod til at kigge på hende.
Du godeste hvor var hun smuk - og hvor ville jeg dog gerne have lov til at dyrke sex med hende.
Men det kommer selvfølgelig aldrig til at ske. Men drømme om det har man jo lov til.

Men der må være nogle af de ærede EG-brugere, som har prøvet at have sex med en meget høje piger.
Vil I ikke godt fortælle lidt om det, hvis det var en god oplevelse?

Jeg ved godt, at sex er sex og så videre, men jeg forestiller mig alligevel, at der kan være nogle specielle ting man oplever, hvis man er så heldig at få lov til at være sammen med sådan en lækker, langlemmet, sprød og saftig tøs.

(Billederne er fundet på nettet - og har kun til formål at sætte fantasierne i gang eller give inspiration til erindringerne.)


 

Seems naked long tall girls speaking

Naked tall girls gallery adult image

Naked tall women photos fucking tube

Naked very tall ladies image — HQ Sex Photos

Super tall women homemade

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden besøgte jeg Mille som var hos Stargirls på Roskildevej 47A - hun var omkring de 185 - og når hun så fik de højhælede støvler på - wow det er noget af et syn. Er selv 187, så der skulle selv jeg se op <3 Milles figur passede glimrende til kroppen, slank uden at være tynd. Hun frekventerede også kælderen for de mere hårde ydelser, så det var desværre ikke GFE man fik hos hende, men selvom men er til det blide, var der masser af service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skulle prøve Alba hun er også over 180 og med høje hæle er hun et skønt syn, hun har både det hårde og det blide, i finder hende på annoncelight Miss Alba ❤️ KØBENHAVN ❤️ - Annoncelight helt sikker på du kan få din lyst styret hun holder dog til i København, så der er lidt fra Svendborg

 

men helt enig med dig og kan sagtens huske Mille, hun var skøn som i super skøn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super godt emne Tommy Hansen.

jeg efterlyser det samme, og har et par gange været sammen med piger omkring 2 meter mærket, og det er fantastisk.

kan du evt finde ud af hvem hun er - jeg tænker det vrimler nok ikke med +2 meter piger i Svendborg medmindre hun er turist?

tak for anbefalingerne tja66 og xxpeter. Det ku virkelig være fedt hvis der var nogle piger omkring 2 meter men det er nok bare ønsketænkning
 

god sommer derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leo69 skrev, for 6 timer siden:

Super godt emne Tommy Hansen.

jeg efterlyser det samme, og har et par gange været sammen med piger omkring 2 meter mærket, og det er fantastisk.

kan du evt finde ud af hvem hun er - jeg tænker det vrimler nok ikke med +2 meter piger i Svendborg medmindre hun er turist?

tak for anbefalingerne tja66 og xxpeter. Det ku virkelig være fedt hvis der var nogle piger omkring 2 meter men det er nok bare ønsketænkning
 

god sommer derude

Tak for de pæne ord, Leo69.
Jeg får nok svært ved at finde ud af hvem tøsen er, men jeg er ret sikker på, at hun må være dansker - og når man kommer cyklende på en gammel cykel op til Lidl, så vil jeg næsten tro, at hun må være lokal.
Jeg er selv 193 cm høj - og hun var i hvert fald nogle centimeter højere end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Leo69 skrev, den 19.7.2021 at 16:42:

kan du evt finde ud af hvem hun er - jeg tænker det vrimler nok ikke med +2 meter piger i Svendborg medmindre hun er turist?

Nu har pigen nok næppe lyst til at blive opsporet af mænd fra et prostitutionsforum, så tænker at den er bedst at lægge ned uden yderligere udforskning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, den 19.7.2021 at 17:15:

var en der annoncere ved Herning, som var 185cm....

 

Ja det var Nora - en tysk GP på 1,93m. Kunne træffes i Hammerum/Herning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 58 minutter siden:

Ja det var Nora - en tysk GP på 1,93m. Kunne træffes i Hammerum/Herning 

nej., hende jeg tænker på, er dansk "studinde"

 

Redigeret af detgodeliv

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, 1 time siden:

nej., hende jeg tænker på, er dansk "studinde"

 

Okay. Så er der 2 høje kvinder omkring Herning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 22 minutter siden:

185 cm, hun er her lige nu.

Lidt blandet anmeldelse med links.

Nej, hun er DANSK 26 år 185, hun er på ca vær 14 dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...