sydjyden 109 Skrevet 19. Juli, 2021 (edited) … men kører også lidt på rutinen. https://annoncelight.dk/showad/269429 Besøgte Alina på en af de helt varme dage, heldigvis i lokaler, der var mere svale end forventet. Tjek af coronatest med det samme trækker op - det samme gør hendes outfit og udseende (ægte billeder). Hun kan sit håndværk og sine virkemidler, jeg havde en fin oplevelse hos hende - detaljer holder jeg lige for mig selv Når oplevelsen ikke kom helt til tops, skyldes det at hun gik lige lovligt hurtigt i gang, uden at spørge bare lidt ind til, hvilke ønsker jeg havde. Hun havde en plan - heldigvis var den god men for at få topkarakter herfra, skulle hun lige bruge 2 min på at afstemme forventninger. For der var heller ikke meget kommunikation forud for mødet. Men altså - sød pige, som kan kommunikere rimeligt ok på engelsk. Bad før & efter. Hun fløj også selv i bad med det samme efter hyggen. Anbefaling herfra, men ikke et absolut must i mine øjne. Redigeret 19. Juli, 2021 af sydjyden Slåfejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 21. September, 2022 Halløj Sydjyde Selv om dit indlæg er mere end et år gammelt, håber jeg at du stadig kan huske om Alina tilbød sex? I hendes annonce står der nemlig ikke noget om det, andet end dominans. Pfh tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booblover 10 Skrevet 21. September, 2022 reteph19 skrev, for 5 timer siden: Halløj Sydjyde Selv om dit indlæg er mere end et år gammelt, håber jeg at du stadig kan huske om Alina tilbød sex? I hendes annonce står der nemlig ikke noget om det, andet end dominans. Pfh tak Der står nu, at hun ikke selv tilbyder sex, men at der er mulighed for sex med en anden pige på stedet, hvis man (som jeg læser det) bestiller det først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 22. September, 2022 Booblover skrev, for 13 timer siden: Der står nu, at hun ikke selv tilbyder sex, men at der er mulighed for sex med en anden pige på stedet, hvis man (som jeg læser det) bestiller det først. Måske bare han har taget fejl af af Elina og Alina som begge huserer i Kolding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg