Hop til indhold
sydjyden

Alina, Kolding - lækker, dygtig og sød.

Recommended Posts

… men kører også lidt på rutinen. 

https://annoncelight.dk/showad/269429

Besøgte Alina på en af de helt varme dage, heldigvis i lokaler, der var mere svale end forventet. Tjek af coronatest med det samme trækker op - det samme gør hendes outfit og udseende (ægte billeder). Hun kan sit håndværk og sine virkemidler, jeg havde en fin oplevelse hos hende - detaljer holder jeg lige for mig selv :-) 

Når oplevelsen ikke kom helt til tops, skyldes det at hun gik lige lovligt hurtigt i gang, uden at spørge bare lidt ind til, hvilke ønsker jeg havde. Hun havde en plan - heldigvis var den god :-) men for at få topkarakter herfra, skulle hun lige bruge 2 min på at afstemme forventninger. For der var heller ikke meget kommunikation forud for mødet. 

Men altså - sød pige, som kan kommunikere rimeligt ok på engelsk. Bad før & efter. Hun fløj også selv i bad med det samme efter hyggen. Anbefaling herfra, men ikke et absolut must i mine øjne.  

Redigeret af sydjyden
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj Sydjyde

Selv om dit indlæg er mere end et år gammelt, håber jeg at du stadig kan huske om Alina tilbød sex? 

I hendes annonce står der nemlig ikke noget om det, andet end dominans.

Pfh tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
reteph19 skrev, for 5 timer siden:

Halløj Sydjyde

Selv om dit indlæg er mere end et år gammelt, håber jeg at du stadig kan huske om Alina tilbød sex? 

I hendes annonce står der nemlig ikke noget om det, andet end dominans.

Pfh tak

Der står nu, at hun ikke selv tilbyder sex, men at der er mulighed for sex med en anden pige på stedet, hvis man (som jeg læser det) bestiller det først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booblover skrev, for 13 timer siden:

Der står nu, at hun ikke selv tilbyder sex, men at der er mulighed for sex med en anden pige på stedet, hvis man (som jeg læser det) bestiller det først.

Måske bare han har taget fejl af af Elina og Alina :D som begge huserer i Kolding

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...