Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/318805

Annonce har falske billeder. Det drejer sig om en thai kvinde som er ansat ved Thainisa, og hendes alder svarer overhovedet ikke til annoncens billeder. Der var desuden problemer med silicone, og opskruede priser, 15 minutter/700 kr, og ingen af de dele bryder jeg mig om. Jeg tror hun mener at hun smed mig ud, og jeg mener at jeg gik derfra - vel og mærke med mine penge i lommen. (jeg ser nu at der er en tråd mere her på siden som beretter samme negative oplevelse "dårlig oplevelse i Aalborg") 

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaaadeeet

Det er så den samme, som jeg var ved tidligere på dagen og smid desværre en masse dum penge efter hende. Hun har en eller to profiler mere på annoncelight. Hun lever slet ikke op til noget af det, som der står på siden. 

Hun har så også kvitteret med at skrive en lille sviner senere på aftenen. Jeg aner ikke hvad hun for ud af det, men det gider jeg ikke bruge min tid på.

Jeg kan klart anbefale Thainisa, der kommer man ikke galt i byen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, den 19.7.2021 at 11:04:

https://annoncelight.dk/showad/318805

Annonce har falske billeder. Det drejer sig om en thai kvinde som er ansat ved Thainisa, og hendes alder svarer overhovedet ikke til annoncens billeder. Der var desuden problemer med silicone, og opskruede priser, 15 minutter/700 kr, og ingen af de dele bryder jeg mig om. Jeg tror hun mener at hun smed mig ud, og jeg mener at jeg gik derfra - vel og mærke med mine penge i lommen. (jeg ser nu at der er en tråd mere her på siden som beretter samme negative oplevelse "dårlig oplevelse i Aalborg") 

Hej først vil siger tak for god anbefale og god anmeld om mig. Mens når jeg læse alle de tråde du skrev der slet ik ens. Den ens du skrev du vil ik betalt og gik du derfra også den anden tråd du skrev du har smid masse dum penge efter hende. I berette dårlig tråd om piger hvorfor kigge i ik på sig selv hvordan i behandle piger!? Skal vi også berette tråd med dårlig oplev med kunde vi har vært sammen med? Tænke jer godt om! Og Respekt hinanden!!!

 

Jaaadeeet skrev, den 19.7.2021 at 16:38:

Det er så den samme, som jeg var ved tidligere på dagen og smid desværre en masse dum penge efter hende. Hun har en eller to profiler mere på annoncelight. Hun lever slet ikke op til noget af det, som der står på siden. 

Hun har så også kvitteret med at skrive en lille sviner senere på aftenen. Jeg aner ikke hvad hun for ud af det, men det gider jeg ikke bruge min tid på.

Jeg kan klart anbefale Thainisa, der kommer man ikke galt i byen med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet_nina skrev, for 15 timer siden:

Thank you and so sorry about my service. 

Hallo Sweet_nina.

You should look at your colleague Thainisa, and try to run your business the same way as she does. Her photos are not fake - her photos are real. She is nice to her customers. She does a good job, and her customers don't feel cheated, they don't feel they have wasted their money. Her customers come again, and she doesn't have to run from one city to another. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will stop my writings here now. I was disappointed when I visited you, but we all must respect that you women run your business in a sometimes tough environment - I wish the best for you.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, den 19.7.2021 at 11:04:

https://annoncelight.dk/showad/318805

Annonce har falske billeder. Det drejer sig om en thai kvinde som er ansat ved Thainisa, og hendes alder svarer overhovedet ikke til annoncens billeder. Der var desuden problemer med silicone, og opskruede priser, 15 minutter/700 kr, og ingen af de dele bryder jeg mig om. Jeg tror hun mener at hun smed mig ud, og jeg mener at jeg gik derfra - vel og mærke med mine penge i lommen. (jeg ser nu at der er en tråd mere her på siden som beretter samme negative oplevelse "dårlig oplevelse i Aalborg") 

Ja ser du er du ikke tilfreds med prisen kan du jo bare vende om i døren og finde et billigere sted. 

Du skriver der var problemer med silicone- øhmm havde hun sendt dem på værksted eller ???

Og forstår jeg det ret med du slet ikke fik nogen service og vendte om i døren med alle dine penge i døren ? for længere nede skrive du at du fik en dårlig service. Din beretning er ret uklar at finde rundt i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thainisa skrev, for 11 timer siden:

Hej først vil siger tak for god anbefale og god anmeld om mig. Mens når jeg læse alle de tråde du skrev der slet ik ens. Den ens du skrev du vil ik betalt og gik du derfra også den anden tråd du skrev du har smid masse dum penge efter hende. I berette dårlig tråd om piger hvorfor kigge i ik på sig selv hvordan i behandle piger!? Skal vi også berette tråd med dårlig oplev med kunde vi har vært sammen med? Tænke jer godt om! Og Respekt hinanden!!!

 

 

Måske du skulle starte med at ændre din profil på AL så den er retvisende med de piger i tilbyder. Det ville være en go start. smider man lort i hovedet på kunden, kan du være sikker på lorten kommer retur på den ene eller anden måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 49 minutter siden:

Måske du skulle starte med at ændre din profil på AL så den er retvisende med de piger i tilbyder. Det ville være en go start. smider man lort i hovedet på kunden, kan du være sikker på lorten kommer retur på den ene eller anden måde. 

Hey det sgu ik mig der laver profile fordel og de arb ik for mig vi arb bare sammen lejlighed så du skal bare hold din kraft. Er du hundens mand elle hva siden du er så sur!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam
GLstodder skrev, den 19.7.2021 at 11:04:

https://annoncelight.dk/showad/318805

Annonce har falske billeder. Det drejer sig om en thai kvinde som er ansat ved Thainisa, og hendes alder svarer overhovedet ikke til annoncens billeder. Der var desuden problemer med silicone, og opskruede priser, 15 minutter/700 kr, og ingen af de dele bryder jeg mig om. Jeg tror hun mener at hun smed mig ud, og jeg mener at jeg gik derfra - vel og mærke med mine penge i lommen. (jeg ser nu at der er en tråd mere her på siden som beretter samme negative oplevelse "dårlig oplevelse i Aalborg") 

Hej Gamle stodder, jeg tror du lever godt op til dit navn. En sur gammel mand der vil have det hele for det halve.

Jeg har gået billederne igennem på dit link,  og kan genkende Nina (Anna)  på billederne.

Vil du være rar og skrive hvilke billeder der er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaaadeeet
Thainisa skrev, den 21.7.2021 at 23:19:

Hej først vil siger tak for god anbefale og god anmeld om mig. Mens når jeg læse alle de tråde du skrev der slet ik ens. Den ens du skrev du vil ik betalt og gik du derfra også den anden tråd du skrev du har smid masse dum penge efter hende. I berette dårlig tråd om piger hvorfor kigge i ik på sig selv hvordan i behandle piger!? Skal vi også berette tråd med dårlig oplev med kunde vi har vært sammen med? Tænke jer godt om! Og Respekt hinanden!!!

 

 

Du blander de to anmeldelser sammen. De er skrevet af to forskellige personer.

Det er mig som der anbefaler dig og ikke den GLstodder. Den GLstodder forlod stedet igen, uden at betale for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thainisa skrev, den 21.7.2021 at 23:19:

Hej først vil siger tak for god anbefale og god anmeld om mig. Mens når jeg læse alle de tråde du skrev der slet ik ens. Den ens du skrev du vil ik betalt og gik du derfra også den anden tråd du skrev du har smid masse dum penge efter hende. I berette dårlig tråd om piger hvorfor kigge i ik på sig selv hvordan i behandle piger!? Skal vi også berette tråd med dårlig oplev med kunde vi har vært sammen med? Tænke jer godt om! Og Respekt hinanden!!!

 

 

Du skælder ud på glstodder, men det er 2 forskellige bruger, du blander dem sammen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...