Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/287390

Havde for en måneds tid siden ærinde på  Næstved kanten og da jeg har en svaghed for mørke piger i en hvilken som helst nuance og var trængende fik jeg ringet lidt før jeg kom til Rønnede. Huset er ikke prangende men en Rønne af et baghus. Rent og pænt indvendigt. Emi er fra Jamaica snakkesagelig med et sødt ansigt godt humør og charmerende caribisk accent. Taler ikke dansk men engelsk og Hollandsk, da hun bor fast i Holland. Man skal kunne leve med et stort håndtag på maven og andre deller. Hun er vel i 40'erne med store naturlige hængejader. Godt blow. Og god sex afsluttet med bad sammen hvor vi dog måtte fjerne hendes bedstemorcykel  først for at komme ind i  badeværelset.

Hyggeligt besøg i  GFE-stil, hvor hendes telefon var på lydløs imens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende, da det var barberingen som lokkede mig, kan kun sige at det var en fræk oplevelse som skulle prøves. men køb en pose med engangsskraber som i tager med til akten. oplevede 3 slidte og en skarp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...