Hop til indhold
basse112

Nogen der har været her..?

Recommended Posts

hvorfor skriver du ikke adressen i overskriften, så er det nemre for os andre at se hvor og hvad du søger mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige høre om der er nogen der har været på besøg her eller kender noget til pigen..?

http://massage.side6.dk/vejlevej147

Jeg har ikke været der - men det vil give mange flere svar hvis du i emnefeldet skriver noget om geografisk sted og pigens navn.

Emne overskrifter så som - "nogen der har været her" "kender nogen hende her?" osv er ikke særligt motiverende.

Det er absolut ikke for at hakke på dig, forsyndelsen - om jeg må kalde den sådan? - er generel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik man da lige et par vise ord med på vejen..!

Fik da lige besøgt stedet her til aften og til min store overraskelse var der ingen store rockere i huset men kun en sød pige der nok godt kunne være hende på billederne men med lidt ekstra på sidebenene og lidt ældre men hun var nu rigtig sød..! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Min første kommentar / anmeldelse her på sitet.

Jeg besøgte nævnte sted idag. Dels ud fra kommentarerne her og ud fra denne annonce:

https://annoncelight.dk/annonce/144034/horsens-ny-pige

 

Et lidt tyndt grundlag, men det skulle prøves.

Kan i øvrigt sige at billederne i annoncen passer, det er den pige du møder.
 

Huset er et relativt stort rimeligt velholdt sted, og man kan parkere rimeligt diskret ved indgangen bag huset.

Men her hører det positive at sige (om stedet) også op.

Indendøre var der så spartansk som jeg aldrig har oplevet det før. Hyggerummet bestod af en seng et lille bord med en lampe og nogen bunker håndklæder på gulvet. Intet andet, ikke engang en stol man kunne lægge sit tøj fra på. Så det landede i en bunke på gulvet ovenpå skoene.

 

Pigen på stedet var umiddelbart både sød og serviceminded, selvom det er svært at bestille efter en dansk menu, når pigen kun forstår engelsk. Måtte agere tolk, men fik dog en aftale på plads, 1 time til 1600, ikke ligefrem billigt.

Selve akten vil jeg ikke skrive så meget om, det var udemærket, pigen sød, dog tydeligt ikke helt med, men alligevel opmærksom og serviceminded. Faktisk en Ok oplevelse.

Der manglede dog i den grad en ventilator i det meget varme rum.

Da selve sexen var overstået var der noget tid tilbage, så jeg bad hende give mig lidt massage. Det gjorde hun gerne, men det viste sig at de ikke havde massageolie i huset. Så jeg fik en gang tør massage, hvor det kun var min egen sved der var glidemiddel ....

Det hele endte med at jeg gik noget før den hele time var gået. Blev dog tilbudt at jeg kunne vaske mig, det tog jeg imod.

Alt i alt en ret blandet oplevelse. Det var ikke pigens skyld, hun var faktisk sød og OK, men det hele var simpelthen for skrabet, og prisen noget til den høje side. Der var nogen alarmklokker der ringede da jeg skulle betale, dem burde jeg have lyttet til.

Redigeret af Karl6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...