Bølle-1 163 Skrevet 19. Juli, 2021 junglebøffen skrev, for 49 minutter siden: Hun var en jeg meget gerne ville besøge, jeg respekterer at en pige selfølgelig ikke ønsker hendes rigtige identitet bliver kendt, ligesom jeg ikke ønsker at give min rigtige identitet, men den diskretion respekterer hun åbenbart ikke, så hun er desværre udelukket og vil ikke engang prøve at kontakte hende. Håber ikke der er for mange der accepterer det, da det er et farligt skråplan hvis der bliver flere piger der begynder at kræver det. Kan ikke være mere enig heldigvis er der mange lækre piger man kan vælge i stedet for 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 Sigge skrev, for 17 timer siden: Har lige haft samme oplevelse….skulle sende en masse billeder, en hvor jeg smilede, en med det ene øjet lukket….derefter skulle skrive jeg hvad jeg arbejder med…men de var ikke godt nok. Da vi ikke træffes tidligere skulle jeg gøre noget der skulle “keep her calm” …. Har spurgt hvad men ikke fået svar. Fint nok at hun passer på sig selv, og ærgerligt hvis hun har været ude for noget. Men måske en god ide at skrive i annoncen hvad man skal opvise for et første møde. Ja, det var nogenlunde også min oplevelse bortset fra at jeg fik svar og svaret var at de ønskede personlige informationer om mit arbejde og en konto på de sociale medier som de kunne tjekke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 (edited) Aandersen skrev, for 11 timer siden: Mir bud er, at hvis man tidligere har besøgt en af de lettiske piger afkræves ikke billede (telefonpasserne kender i hvert fald mig, så der må være en form for register). Det er naturligvis ikke pigerne selv man skriver med, de har for travlt med arbejdet og taler ofte meget sparsomt engelsk. Når det er sagt virker pigerne jeg har besøgt afklarede og giver næsten altid en lækker oplevelse. Det tror jeg er rigtigt. På mit gamle telefon nummer havde jeg ingen problemer med at aftale tid med dem. Men efter jeg har skiftet nummer skal man åbenbart igennem hele optagelsesmøllen som er blevet udvidet en del siden sidst. Redigeret 19. Juli, 2021 af Ubeskriveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 Investoren skrev, for 9 timer siden: At det lettiske syndikat åbenlyst fører en detaljeret kundedatabase – på tværs af piger – får mig personligt til at holde mig langt langt væk. Men det er også nemt for mig, da ingen af gruppens piger (endnu) har fanget den mindste snert af min interesse... Afpresning i branchen er jo ikke uhørt, så træd yderst varsomt. Her er et eksempel fra et schweizisk bordel som jeg tidligere har besøgt: https://www.nbcnews.com/news/world/swiss-strip-club-clients-blackmailed-told-pay-2-000-bitcoin-n524671 Ja, det giver også mig lidt kuldegysninger at en kriminel gruppe sidder og fører kundekartotek over danske kunder hvor de har navne, numre, foto og nu også ønsker billeder af ID kort, arbejdsinformation og endda konti på sociale medier. Det går lidt udover hvad jeg vil kalde security og blive mere en oplagt form for pengeafpresning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 junglebøffen skrev, for 1 time siden: Hun var en jeg meget gerne ville besøge, jeg respekterer at en pige selfølgelig ikke ønsker hendes rigtige identitet bliver kendt, ligesom jeg ikke ønsker at give min rigtige identitet, men den diskretion respekterer hun åbenbart ikke, så hun er desværre udelukket og vil ikke engang prøve at kontakte hende. Håber ikke der er for mange der accepterer det, da det er et farligt skråplan hvis der bliver flere piger der begynder at kræver det. Såvidt jeg ved er det kun det lettiske syndikat der kører med billedeverifikation som nu er udvidet med arbejdsverifikation og sociale medier verifikation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 19. Juli, 2021 Hun er ikke den eneste der har dette koncept. Skulle sende et billede til en anden, og efterfølgende et med lukkede øjne. ved ikke hvem der er den mest udsatte i dette spil. Pigen der er bange for at blive opdaget, eller manden der er bange for at blive afpresset. Utal af gange læser man at kvinderne ikke er den de udgiver sig for at være, eller man bliver “prakket” en anden på når man møder op. Nogen vælger at have to annoncer på samme pige, men med to forskellige navne, og selv om de skriver at billeder er 100% ægte, har jeg oplevet at dette ikke passer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 7 minutter siden: Hun er ikke den eneste der har dette koncept. Skulle sende et billede til en anden, og efterfølgende et med lukkede øjne. ved ikke hvem der er den mest udsatte i dette spil. Pigen der er bange for at blive opdaget, eller manden der er bange for at blive afpresset. Utal af gange læser man at kvinderne ikke er den de udgiver sig for at være, eller man bliver “prakket” en anden på når man møder op. Nogen vælger at have to annoncer på samme pige, men med to forskellige navne, og selv om de skriver at billeder er 100% ægte, har jeg oplevet at dette ikke passer. Det lettiske syndikat har sikkert en del piger i Danmark som regel en 2-3 stykker i København ad gangen. De annoncerer på Eroguide, så derfor er de rimeligt nemme at spotte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 19. Juli, 2021 Ubeskriveligt skrev, for 2 minutter siden: Det lettiske syndikat har sikkert en del piger i Danmark som regel en 2-3 stykker i København ad gangen. De annoncerer på Eroguide, så derfor er de rimeligt nemme at spotte. Haha ja… har spottet dem og det er ikke dem jeg opsøger… er mest til midt 30. og dansk uden plastik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 2 minutter siden: Haha ja… har spottet dem og det er ikke dem jeg opsøger… er mest til midt 30. og dansk uden plastik Jeg har faktisk indtil videre været ok tilfreds med deres piger, selvom engelsk kundskaberne sjældent var prangende så havde de en vis uskyldig charme over deres virke på en eller anden måde, sådan en form for naturlighed og uspolerethed man savner nogle gange i branchen. Men det er så også slut nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunter-007 47 Skrevet 19. Juli, 2021 Har selv lige prøvet at få en aftale i gang med Sweet Anna, alt gik fint indtil jeg ligesom jer andre herinde blev bedt om selfies og arbejdsinfo. Jeg linkede hende/hendes pimp det her opslag og fortalte at det var noget deres klientel er begyndt at bemærke og bestemt ikke kan lide. Det var de umiddelbart ligeglade med Men jeg synes da alle skulle stoppe med at bruge disse piger hvis de har de her mærkelige krav. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 19. Juli, 2021 Hunter-007 skrev, for 17 minutter siden: Har selv lige prøvet at få en aftale i gang med Sweet Anna, alt gik fint indtil jeg ligesom jer andre herinde blev bedt om selfies og arbejdsinfo. Jeg linkede hende/hendes pimp det her opslag og fortalte at det var noget deres klientel er begyndt at bemærke og bestemt ikke kan lide. Det var de umiddelbart ligeglade med Men jeg synes da alle skulle stoppe med at bruge disse piger hvis de har de her mærkelige krav. Hvis folk har febrilske for at knalde at de vil udleverer disse oplysninger, så er man sulten Tvivler stærkt på en mand i forhold udleverer alle disse oplysninger, og et tjek af nummer der har mobilpay med eget navn, så er man langt. kan se tiderne har ændret sig meget hvad info man skal give om sig selv, for et knald. Personligt går jeg en stor bue udenom ogsynse det eren gang pladder med den info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sølvpik 61 Skrevet 19. Juli, 2021 (edited) STOP! Send på ingen måde fotos taget på telefon. Med en EXIF extractor kan man læse GPS koordinater, og se hvor du bor. Har i overvejet om hun overhoved ER i DK? Eller om det blot er hendes billeder der bliver brugt, til at udløse en afpresning? Der skal som sagt kun én der hopper i fælden med hjemme / arbejde / social media data… så starter afpresningen som kan være yderst lukrativ. Sølv Redigeret 19. Juli, 2021 af Sølvpik Stavefejl 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 19. Juli, 2021 Det kan være at vi skal til at downloade falske billeder af mænd der blinker og så sende dem og håbe på at GPerne lukker os ind når vi kommer…. Det går vel begge veje ik?// 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Juli, 2021 Mit gæt er, at de er bange for politiet, fordi de ikke er EU-borgere og ikke har arbejdstilladelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 19. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 37 minutter siden: Mit gæt er, at de er bange for politiet, fordi de ikke er EU-borgere og ikke har arbejdstilladelse. Tror ikke politiet sender billede i uniform, men kunne være underholdende hvis man havde en, opsende billede til dem ;))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1660 Skrevet 19. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 50 minutter siden: EU-borgere og ikke har arbejdstilladelse Men hvis de er lettiske, er de jo EU-borger og dermed under arbejdets fri bevægelighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 19. Juli, 2021 ½angel skrev, for 19 minutter siden: Men hvis de er lettiske, er de jo EU-borger og dermed under arbejdets fri bevægelighed. Ja, hvis det er lettiske piger så kan de rejse frit ind i Danmark og så længe de betaler skat af deres indtjening, gør de for så vidt intet ulovligt. Det kan man dog ikke sige om Syndikatet. Alfonseri er ulovligt i Danmark og kan straffes med op til 4 års fængsel. Det er hvad det lettiske syndikat står til skulle politiet få fat i dem. Og i den forbindelse er det nok ikke smart at bede kunder om at sende billeder og personlig information videre til bagmændene. Det burde politiet kunne spore ret nemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 19. Juli, 2021 Er enig med @Advarsel at det lyder som om de ikke vil have politiet ind ad døren, hvorfor gider jeg ikke rigtig gå i dybden med siden det i sidste ende kun er gætterier. (men måske de den sidste tid har fået en pæn bøde?). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Juli, 2021 ½angel skrev, for 2 timer siden: Men hvis de er lettiske, er de jo EU-borger og dermed under arbejdets fri bevægelighed. Men det er de jo ikke. Der blev arresteret to fra kartellet en gang før corona - de var russere. Historien var malerisk beskrevet i ekstra bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CY 55 Skrevet 19. Juli, 2021 (edited) Hvad mon sådan et kartotek er værd ved videresalg til afpressere den dag, hvor Gp alligevel trækker sig tilbage og ikke har kunder at miste Man skal nok ikke satse blindt på GDPR i denne branche. Redigeret 19. Juli, 2021 af CY Dårlig formulering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 19. Juli, 2021 Gå ud og spil pik før i sender den slags data om jer selv… så tænker i klart og vælger en anden GP, som ikke bede om den slags… 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 742 Skrevet 20. Juli, 2021 (edited) Hvis politiet ønsker at kigge forbi, skal de klart og tydeligt give sig til kende fra starten. Ikke noget med at give sig ud for at være klient. Hvis det er tilfældet er der tale om ULOVLIG agentvirksomhed!!! Desværre er det nok de færreste udenladske GP'er som har lyst til at bede politiet om en ransagningskendelse når de "bliver taget på sengen" ??? Rufferiparagraffen ??? Hvem overholder den? Ikke politiet hahaha https://nyheder.tv2.dk/krimi/2021-01-14-politibetjent-anholdt-og-sigtet-for-bordeldrift Redigeret 20. Juli, 2021 af PeterN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Juli, 2021 (edited) PeterN skrev, for 6 timer siden: Hvis politiet ønsker at kigge forbi, skal de klart og tydeligt give sig til kende fra starten. Ikke noget med at give sig ud for at være klient. Hvis det er tilfældet er der tale om ULOVLIG agentvirksomhed!!! Nej, det passer ikke. Du har set for meget amerikansk pop-TV. Jeg besøgte selv engang en pro i New York, der også troede det, men selv i USA gælder den regel ikke. Men hun spurgte mig direkte ved ankomst: Are you from the police? Den populære myte er, at man ikke må lyve om det, hvis man er fra politiet. Men det må man godt, både i DK og USA. Der er ikke brug for ransagningskendelse, når man ikke skal lede efter beviser. Redigeret 20. Juli, 2021 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 742 Skrevet 20. Juli, 2021 (edited) Hahaha for meget amerikansk pop tv den er go' hva' ? Jeg droppede yousee til fordel for hjemmesnittet DVB-T antenne sidste år. (samtidig med yousee hældte Discovery og Eurosport ud) Så politiet må explicit GERNE lyve omkring at være fra politiet.... Selvom de måtte lyder det da ikke særlig tillidsvækkende! Den må vi tage på generel debat når jeg har fået læst på paragrafferne..... Redigeret 20. Juli, 2021 af PeterN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Juli, 2021 PeterN skrev, for 35 minutter siden: Den må vi tage på generel debat når jeg har fået læst på paragrafferne.. Start med at læse artiklen fra EB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg