Hop til indhold

Recommended Posts

Azn_love skrev, 1 time siden:

Det er sku ærgerligt fordi Anna er skide sød, naturlig og masser af nærvær. Jeg besøgte hende en del sidst hun var her med sin søster, som jeg endnu har til gode. Elsker den måde efter at have klemt ens hoved mellem hendes lår med sylten i kussen, trækker en op på hende for at rå snave og pikhovedet for hilst på lystgrottens entré (men kun dertil, har ikke hætte på endnu) 

*Men det er heller ikke hende selv som svare. Der er en koordinator.

Hendes søster arbejder desværre ikke længere i branchen og har ikke gjort det længe. Hun er ellers helt fantastik 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige haft samme oplevelse….skulle sende en masse billeder, en hvor jeg smilede, en med det ene øjet lukket….derefter skulle skrive jeg hvad jeg arbejder med…men de var ikke godt nok. Da vi ikke træffes tidligere skulle jeg gøre noget der skulle “keep her calm” …. Har spurgt hvad men ikke fået svar. Fint nok at hun passer på sig selv, og ærgerligt hvis hun har været ude for noget. Men måske en god ide at skrive i annoncen hvad man skal opvise for et første møde.

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Sidder og tænker om det er fordi flere og flere vælger at bare sende de der selfies uden bøvl.. Så kan de lige presse den yderligere..

Det forklarer jo ikke noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende, og jeg har også fået et krav om et selfie. Jeg sagde vi kunne facetime, men det er åbentbart udelukket seflies. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noah1 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har også skrevet med hende, og jeg har også fået et krav om et selfie. Jeg sagde vi kunne facetime, men det er åbentbart udelukket seflies. 

Det er jo fordi det ikke er pigen du skriver med. Så hvis du facetimede så ville du bare se en fed mand fra letland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 7 minutter siden:

Det er jo fordi det ikke er pigen du skriver med. Så hvis du facetimede så ville du bare se en fed mand fra letland.

Ja den lugtede fælt, så jeg droppede det bare. Gav absolut ingen mening. Men der er jo folk herinde der har anmeldt hende, og sagt det er hende, og at hun var god bla bla. Så det må jo nok være pigen hende selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noah1 skrev, Lige nu:

Ja den lugtede fælt, så jeg droppede det bare. Gav absolut ingen mening. Men der er jo folk herinde der har anmeldt hende, og sagt det er hende, og at hun var god bla bla. Så det må jo nok være pigen hende selv. 

Det er pigerne du møder. Men det er ikke dem du snakker med. Alle pigerne fra letland har en som styrer deres telefoner. De fleste af dem snakker næsten ikke et ord af engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ærgeligt. HUn er ellers en sød pige, der giver en fantastisk oplevelse.... men det her show skal jeg heller ikke være en del af.. heldigt der er andre stjerner på himlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvilke andre GP'ere der hører under samme "syndikat" ? 
Måske Wild Amalie som også er begyndt at kræve selfie's ?

/B

Jeg ved kun at Adorable neighbor Melissa er hendes søster og de er her sammen med en mandlig bodyguard (pimp?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 2 timer siden:

Spørgsmål, hvorfor sku en fed man fra Letland være så omhyggelig hvem der møder hende? Med flere selfies, vide hvad man arbejder med og profiler på sociale medier? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har en aftale med hende i morgen og er ikke blevet bedt om noget i andre snakker om ....

måske er jeg bare mere høflig i min start text.

til pigen, skulle hun bede om selfi for hun bare et nej tak fra mig .  

Del dette indlæg

Link til indlæg
jst skrev, for 57 minutter siden:

jeg har en aftale med hende i morgen og er ikke blevet bedt om noget i andre snakker om ....

måske er jeg bare mere høflig i min start text.

til pigen, skulle hun bede om selfi for hun bare et nej tak fra mig .  

Høflighed er næppe problemet. Men det er dog mærkeligt at du blev accepteret uden at blive bedt om en noget hvis du ikke mødt hende tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 52 minutter siden:

Høflighed er næppe problemet. Men det er dog mærkeligt at du blev accepteret uden at blive bedt om en noget hvis du ikke mødt hende tidligere.

det har jeg også men tænker ikke at pigebarnet kan huske mig.... og da jeg besøgte hende første gang bedte hun heller ikke om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen for pokker da, man sender sgu da ikke sit billede til en glædespige. Det ligger da i de uudtalte spilleregler på samme måde som man ikke beder glædespigen om personlige oplysninger om hende - gensidig diskretion og respekt for hinandens “rigtige” liv. Det er jo ikke en date, man beder om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Syntes det er sjovt at samme dag en der er en negativ anmeldelse denne GP,  kommer der en ultra positiv anmelde der roser hende til skyerne og modsiger at det der er skrevet i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aandersen

Mir bud er, at hvis man tidligere har besøgt en af de lettiske piger afkræves ikke billede (telefonpasserne kender i hvert fald mig, så der må være en form for register). Det er naturligvis ikke pigerne selv man skriver med, de har for travlt med arbejdet og taler ofte meget sparsomt engelsk. Når det er sagt virker pigerne jeg har besøgt afklarede og giver næsten altid en lækker oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu modsiger anmeldelsen vel ikke tråden. Anmelderen har mødt Anna før og det er åbenbart nye kunder der af sikkerhedshensyn? udsættes for diverse krumspring. Det skrev hun i hvert fald til undertegnede da jeg (høfligt) forsøgte at lande en aftale. Det blev så ikke til noget …

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 2 timer siden:

Spørgsmål, hvorfor sku en fed man fra Letland være så omhyggelig hvem der møder hende? Med flere selfies, vide hvad man arbejder med og profiler på sociale medier? 

Altså tror det med den fede lettiske mand er en stående joke herinde i forhold til den lettiske gruppe :D Det vi ved omkring gruppen er at det ikke er pigerne man taler med når man booker, at de i hvertfald har steder i København, Odense og Aarhus, og at de virker velorganiseret. Så det er ikke den fede lettiske mand der er interesseret i noget fra dig, det er gruppen i forhold til at sikre pigernes sikkerhed. I starten, altså det første år eller mere var der så vidt jeg ved ikke nogen tale om at folk blev bedt om selfies, og jeg er heller aldrig blevet bedt om det. Hvad der er sket for at de er begyndt på alt dette er et godt spørgsmål, en anden aktiv tråd med en anden pige der også hedder Anna fangede en fyr i at ville filmene deres tid sammen hemmeligt. Som @Aandersen siger så er jeg også sikker på de har ret godt styr på hvem jeg er. Hvis jeg personligt havde syntes denne pige var attraktiv ville jeg med glæde have forsøgt at se hvad der skete hvis jeg bookede en tid med hende :ph34r:

Redigeret af @beautifulme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Could be any of the things mentioned, but it could be worse as well...

Can be an atempt at blackmail. Even if it's legal most people don't want to tell friends, family and work about what they're doing.

Since many seem to have had this happen (asking for pictures) it could be like some say, but yeah, I'd NOT give out that information, that's just asking for trouble :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu helt galt når pigerne begynder at bede om foto´s af gæsterne. 

Mener hun jeg er for gammel, grim og fed kan hun afvise mig i døren.

Jeg beskriver gerne mit udseende og min alder, men der ud over nada nix.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At det lettiske syndikat åbenlyst fører en detaljeret kundedatabase – på tværs af piger – får mig personligt til at holde mig langt langt væk.
Men det er også nemt for mig, da ingen af gruppens piger (endnu) har fanget den mindste snert af min interesse...

Afpresning i branchen er jo ikke uhørt, så træd yderst varsomt. Her er et eksempel fra et schweizisk bordel som jeg tidligere har besøgt:
https://www.nbcnews.com/news/world/swiss-strip-club-clients-blackmailed-told-pay-2-000-bitcoin-n524671

Del dette indlæg

Link til indlæg

Principielt kan jeg sgu sagtens forstå, hvis piger, der især kører denne business, stort set alene, har brug for en form for sikkerhed, som eksempelvis et billede, så pigen om ikke andet har et billede af den person hun lukker ind -

omvendt, kunne jeg sagtens forestille mig, at man kunne ende med at udlevere for meget, til især de forkerte, hvor der måske ligefrem er et Syndikat, der styrer show'et - 

Har ikke den helt store erfaring i denne verden - men tænker da, at man hele vejen igennem et forløb, med et køb, hos en gp, skal huske at have det øverste hoved med, hele vejen.

Ved ikke om det er et tilfælde - men forsøgte for nyligt at kontakte en pige, sådan her nu, da jeg var blevet brændt af ved min oprindelige aftale. Vidste godt hun ønskede et billede, en selfie, hvilket jeg fortalte hende, at det var jeg ikke tryg ved - skrev pænt sammen og fik lukket den lille tråd. Men tankevækkende, at jeg flere gange den følgende time, pludselig blev ringet op fra Tyskland, fra to forskellige tlf. nr. - jeg tog ikke røret, men et underligt tilfælde ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var en jeg meget gerne ville besøge, jeg respekterer at en pige selfølgelig ikke ønsker hendes rigtige identitet bliver kendt, ligesom jeg ikke ønsker at give min rigtige identitet, men den diskretion respekterer hun åbenbart ikke, så hun er desværre udelukket og vil ikke engang prøve at kontakte hende.

Håber ikke der er for mange der accepterer det, da det er et farligt skråplan hvis der bliver flere piger der begynder at kræver det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...