Nodnod 1 Skrevet 17. Juli, 2021 (edited) Jeg har altid drømt om at være sammen med Ebony dame har kigget på diverse sider og de koster alle samme 1800 og op for en time og det syntes jeg er lidt dyrt, så tænkte på om der er nogen herinde der kender nogen som ikke var så dyre som de kan anbefale Helst i Københavns området Redigeret 17. Juli, 2021 af Nodnod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2539 Skrevet 17. Juli, 2021 Velkommen til EG. Du bør skrive en mere sigende overskrift i eftersøgning du laver. Kunne f.eks. være: Søger Ebony dame i Københavns området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nodnod 1 Skrevet 17. Juli, 2021 lille_peter skrev, Lige nu: Velkommen til EG. Du bør skrive en mere sigende overskrift i eftersøgning du laver. Kunne f.eks. være: Søger Ebony dame i Københavns området. God ide mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Juli, 2021 Nodnod skrev, for 8 timer siden: Jeg har altid drømt om at være sammen med Ebony dame har kigget på diverse sider og de koster alle samme 1800 og op for en time og det syntes jeg er lidt dyrt, så tænkte på om der er nogen herinde der kender nogen som ikke var så dyre som de kan anbefale Helst i Københavns området Du skal nok regne med at 1800 kr. og opefter er standardpriser i dagens Danmark. Kvalitet koster desværre i dag. Få dig hellere 1 god oplevelse fremfor 2 dårlige oplevelser. Held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 18. Juli, 2021 Hej. Hvis hun ikke skal være mulat men rigtig mørk, så bliver det svært for øjeblikket. Tror det er de skrappe indrejseregler fra "røde" lande som gør udvalget begrænset. Derfor er prisen også højere. Måske kan du finde en billig på gaden på Vesterbro. Hilsen John D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg