Kristianv 116 Skrevet 17. Juli, 2021 Er der nogen, der kender hende her? https://annoncelight.dk/showad/284130 Hvis ja, hvordan er hun og kan det anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Juli, 2021 Hvad "generel debat" er der i dit indlæg? Bed om at få flyttet det til "efterlysninger" i relevante landsdel. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 17. Juli, 2021 (edited) De andre indlæg drejer sig kun om anmeldelse af piger og jeg har ingen anmeldelse af komme med. Derfor har jeg anbragt den under generelt debat, som kan dække meget bredt. Desuden har jeg været i tvivl, hvor indlægget skulle være henne. Desuden står der i retningslinjer 3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Derfor er jeg i tvivl, hvor jeg skal oprette den henne, for 3.5 i retningslinjer siger generelt debat. Jeg har prøvet at flyttet indlægget, men det ser ikke ud til at jeg gøre det. Redigeret 17. Juli, 2021 af Kristianv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 17. Juli, 2021 Efterlysning og anmeldelse er 2 forskellige katagorier. Hvis du vælger den første rammer du rigtig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg