Hop til indhold

Miasexy er der nogen, der har prøvet hende

Featured Replies

Skrevet

Hvad "generel debat" er der i dit indlæg? Bed om at få flyttet det til "efterlysninger" i relevante landsdel.

Skrevet
  • Author

De andre indlæg drejer sig kun om anmeldelse af piger og jeg har ingen anmeldelse af komme med. Derfor har jeg anbragt den under generelt debat, som kan dække meget bredt. Desuden har jeg været i tvivl, hvor indlægget skulle være henne.

Desuden står der i retningslinjer 

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. 

Derfor er jeg i tvivl, hvor jeg skal oprette den henne, for 3.5 i retningslinjer siger generelt debat.

Jeg har prøvet at flyttet indlægget, men det ser ikke ud til at jeg gøre det.

Redigeret af Kristianv

Skrevet

Efterlysning og anmeldelse er 2 forskellige katagorier.  Hvis du vælger den første rammer du rigtig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.