Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Nangfa i starten af ugen. Hun er flyttet fra Randersvej til vestre ringgade 172.

https://annoncelight.dk/showad/201804

Som jeg forstod det så kunne den tidligere ejer på stedet ikke få det til at løbe rundt pga.corona, og så overtog Nangfa da stedet er større og billigere end Randersvej. Hendes plan er at få fat i et par unge piger der kan hjælpe hende på stedet når det er muligt.

For at komme til sagen, så sad jeg om aftenen og kunne ikke tænke på andet end sex. Jeg har ellers holdt mig fra købesex i et års tid, men nu måtte jeg afsted.

Min plan var at finde en ung lækker kvinde, og jeg fik også en aftale i hus, men først 2 dage senere, så den umiddelbare tørst blev ikke slukket. Jeg tænkte at det kunne være godt med lidt opvarmning frem mod hovedretten, og der faldt valget på Nangfa. 

Nangfa er som på billederne med alt hvad det indebærer, men nogen gange skal man ikke stille spørgsmål til ens egen lyst, men i stedet bare tage afsted. For mange er Nangfa nok ikke drømmekvinden i forhold til udseende, men lige den aften var det det jeg havde brug for.

Jeg fik nemt en aftale på plads, mødte op og blev taget godt imod. Vi aftalte en afslappende massage med 2 hj undervejs, til 800 kr. 

Jeg tog et hurtigt og hoppede op på briksen. Der er en fin lille brusekabine på stedet.

Massagen startede meget blødt og med masser af pirring. Efter 10-15 min blev jeg bedt om at vende mig om, og første hj gik i gang. Det varede ikke længe, men var helt fint.

Derefter videre med massagen som denne gang var lidt hårdere. Jeg tror hun kan tage ret godt fat for dem der er til det. Efter 45 min i alt var det tid til 2. Hj. Denne gang startede det meget langsommere med god massage af bollerne og alt omkring. Derefter videre til lidt forskellige greb, og til sidst op til de bare bryster der også blev brugt. Det gjorde udslaget! 

Bagefter fik jeg endnu et bad, lidt snak og så gik ture hjem.

Nangfa er meget hyggelig og taler nok dansk til en samtale, så alt i alt en hyggelig og god oplevelse. Næste gang bliver med en yngre model, men det er på ingen måde udelukket at jeg kommer igen.

Beklager det lange skriv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læs den gode beskrivelse af Nangfa så fik jeg lyst til at besøge stedet. Måske var mine forventninger sat for højt for jeg syntes ikke det er et sted jeg har lyst til at komme igen.  Hun forlangte pengene på forhånd.                                                                                                                                                                                                                                                                         Efter lidt massage med lidt pirring var det tid til bum bum. Efter det var overstået gik hun i bad imens jeg måtte selv tørre mig :wacko: Da hun kom ind spurgte jeg efter mere massage og hun begyndte at trykke lidt rundt på kroppen.

Efter 45 minutter og en af de lange fattigere gik jeg ud af butikken med en River Cola i hånden. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 1 time siden:

Efter at have læs den gode beskrivelse af Nangfa så fik jeg lyst til at besøge stedet. Måske var mine forventninger sat for højt for jeg syntes ikke det er et sted jeg har lyst til at komme igen.  Hun forlangte pengene på forhånd.                                                                                                                                                                                                                                                                         Efter lidt massage med lidt pirring var det tid til bum bum. Efter det var overstået gik hun i bad imens jeg måtte selv tørre mig :wacko: Da hun kom ind spurgte jeg efter mere massage og hun begyndte at trykke lidt rundt på kroppen.

Efter 45 minutter og en af de lange fattigere gik jeg ud af butikken med en River Cola i hånden. :shock:

Var det pigen i annoncen med strik huen?
Der er vist aldrig nogen der har haft super oplevelser i nr 172. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

Var det pigen i annoncen med strik huen?
Der er vist aldrig nogen der har haft super oplevelser i nr 172. 

ja det var hende på billederne

1.60 høj 80 kg og  45 år sådan cirka der omkring. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...