Hop til indhold

Laila i Kolding?

Featured Replies

Skrevet

Til alderen ser hun flot ud. Lad os høre om billederne passer sammen med virkeligheden.

Skrevet

Ja jeg har også kikket på hende og skal den vej forbi i næste uge , så vil da gerne høre hvis nogen har mødt hende ,  ellers tror jeg jeg satser på hende alligevel :) 

Skrevet
  • Author
afløbsrenseren skrev, for 53 minutter siden:

Ja jeg har også kikket på hende og skal den vej forbi i næste uge , så vil da gerne høre hvis nogen har mødt hende ,  ellers tror jeg jeg satser på hende alligevel :) 

Hun holder desværre til et sted, hvor jeg ikke kan være helt anonym, så mens hun er der, så springer jeg over.

Det skal dog siges, at stedet sagtens kan betragtes som diskret. Jeg kender bare nogen på sidegaden ;) 

Skrevet
NysgerrigePeter skrev, for 45 minutter siden:

Hun holder desværre til et sted, hvor jeg ikke kan være helt anonym, så mens hun er der, så springer jeg over.

Det skal dog siges, at stedet sagtens kan betragtes som diskret. Jeg kender bare nogen på sidegaden ;) 

Ok, ja det betyder ikke noget for mig da jeg ikke er fra kolding, kan du sige hvor i byen sådan ca, hvor det er .   jeg har skrevet til hende men ikke hørt noget fra hende. 

Skrevet
  • Author
afløbsrenseren skrev, for 14 timer siden:

Ok, ja det betyder ikke noget for mig da jeg ikke er fra kolding, kan du sige hvor i byen sådan ca, hvor det er .   jeg har skrevet til hende men ikke hørt noget fra hende. 

Hun er på et Hotel/Motel tæt ved Slotsø.

Stedet er velkendt til dette ;) 

Skrevet
NysgerrigePeter skrev, for 33 minutter siden:

Hun er på et Hotel/Motel tæt ved Slotsø.

Stedet er velkendt til dette ;) 

Ok tak,

jeg skrev til hende i går men har ikke fået svar....   jeg spurgte bland andet om billederne var af hende ... n å nu må vi se 

Skrevet

Ja ja da, jeg troede jeg havde en aftale med hende på torsdag...... kan se på hendes annonce hun er smuttet til københavn :(.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.