Hop til indhold
Guest hørsholm1

elena0150 kokkedal

Recommended Posts

hørsholm1 skrev, den 17.7.2021 at 07:20:

https://sugardaters.com/da/profile/2xoymre_Rj
hun svarer meget langsomt, sidste svar var at kys og oral ikke kunne lade sig gøre
da hun havde ondt i halsen, hmm tror ikke hun er til noget, nogle med andre erfaringer

Hun er seriøs. Jeg har mødt hende og det er rigtigt hun ikke kysser men hun sutter fantastisk. Lidt større end man fornemmer på billederne men store naturlige bryster og en glat naturligt smask våd miss. Hun virkede ret liderlig og du får lov at kneppe hende som du har lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
TorbenMadsen skrev, for 17 timer siden:

Hun er seriøs. Jeg har mødt hende og det er rigtigt hun ikke kysser men hun sutter fantastisk. Lidt større end man fornemmer på billederne men store naturlige bryster og en glat naturligt smask våd miss. Hun virkede ret liderlig og du får lov at kneppe hende som du har lyst. 

nå ok var det hos dig, og hvad gav du ? øko ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 2 timer siden:

nå ok var det hos dig, og hvad gav du ? øko ?

Hun er både til at besøge en og i bil eller naturen. Men hun vil ik have besøg. Hun sutter øko resten med. Du får hende til de almindelige priser herinde. Bo i Hørsholm området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 3 timer siden:

nå ok var det hos dig, og hvad gav du ? øko ?

Hun er både til bil i naturen og hos dig. Sutter øko resten med. Fås til de almindelige priser herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Det vertikale smil skrev, den 18.7.2021 at 14:52:

Når jeg følger linket, ender jeg på en anden profil (Lea_97)

Måske det er hende her, I tænker på?

https://sugardaters.com/da/profile/KVzk9j-xzq

hvordan er hende lea ? hun svarer , og er altid online, men virker lidt pro med sit setup, så jeg er pas lige nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
hørsholm1 skrev, den 17.7.2021 at 07:20:

https://sugardaters.com/da/profile/2xoymre_Rj
hun svarer meget langsomt, sidste svar var at kys og oral ikke kunne lade sig gøre
da hun havde ondt i halsen, hmm tror ikke hun er til noget, nogle med andre erfaringer

det er vist lea , nogle må have mødt hende, svært at se om hun er pæn , sløret foto, men er online 24/7
er lidt for kælen positiv høflig i sit skriv , og man er hurtig ude i aftale med gummi og alm priser, måske lidt i den høje ende, tror hun er pro 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...