Hop til indhold
Gæst

Slavepiger på sjælland

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en blid slavepige på sjælland?

Hun skal helst være frisk på at blive bundet, have bind for øjenene og generelt være i min magt. Jeg tænder ikke på pisk eller smerte, som giver mærker udover en rød røv. Det er magten og det at jeg kan gøre som jeg vil der tænder mig ikke smerte. Derfor ønsker jeg også kun piger hvor jeg kan være alene med dem, og hvor der ikke hvert andet øjeblik kommer en tlf. dame rendende og skal kontroler om pingen nu er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har sendt en mail til jer allesammen, men de fleste af dem blir liggende i udbakken af en eller anden grund.

En PM bliver liggende i udbakken indtil den er læst. Man kan se, om man har en personlig besked i øverste højre hjørne i feltet med ens navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Albert

Hvis du stadig har kendskab og vil sende mig en mail vil jeg sætte stor pris på det.

Tak og godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er her skam stadig, men du skal have stedet, hvor du og jeg kan lege med tøsen. Udgiften deler vi. skriv mere detaljeret, også din alder, og du skal være en moden og seriøs mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...