Hop til indhold
Senpaidk

Søger efter god massage med HJ eller B2B Kolding / vejen / Holsted

Recommended Posts

Hej. 

Jeg ved godt man kan søge på forum, men jeg synes det er nogle tynde svar. Hvor skal man vælge at køre hen alt i omegnen af Kolding til Esbjerg. Jeg vil gerne have en lækker massage som kan afsluttes med HJ, eller prøve en B2B for første gang.

Vejen, Holsted ville være skide fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver du ikke noget om dine præferencer hos pigerne (ung, moden, slank, barmfager osv.), så du får mine 3 gæt:

Ann lige uden for Vejen: Ann giver selv god massage og også resten af pakken - og hun har oftest 1-2 piger der kun er til det frække.

Darin i Kolding: Sød og fræk pige, der er med på det hele, og som også ved hvad massage er.

Moon i Tarp ved Esbjerg: Virkelig god massage, HJ tilbydes, og med de rigtige piger på arbejde også B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 6 timer siden:

Nu skriver du ikke noget om dine præferencer hos pigerne (ung, moden, slank, barmfager osv.), så du får mine 3 gæt:

Ann lige uden for Vejen: Ann giver selv god massage og også resten af pakken - og hun har oftest 1-2 piger der kun er til det frække.

Darin i Kolding: Sød og fræk pige, der er med på det hele, og som også ved hvad massage er.

Moon i Tarp ved Esbjerg: Virkelig god massage, HJ tilbydes, og med de rigtige piger på arbejde også B2B.

 

Har ikke rigtig præferencer. Hvor er priserne bedst henne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 23 minutter siden:

Har lige prøvet Menna i Kolding, hun tager fat , og hun tilbyder og se andet end massage.!!!

Hvad måtte du af med og hvad fik du. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senpaidk skrev, for 1 time siden:

 

Har ikke rigtig præferencer. Hvor er priserne bedst henne? 

Hvis den eneste præference du har er prisen, er jeg bange for, at du nemt løber ind i dårlige oplevelser.

Jeg er altid forberedt på at give mere end hvad pigen forlanger - og det siger jeg som regel også til pigen inden vi starter - som bonus for en god oplevelse.

Det slår sjældent fejl. Det kaldes en "investering" :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, 1 time siden:

Jeg er altid forberedt på at give mere end hvad pigen forlanger - og det siger jeg som regel også til pigen inden vi starter - som bonus for en god oplevelse.

Det slår sjældent fejl. Det kaldes en "investering

Jeg "tipper " også næsten altid medmindre der snydes med tiden eller  massagen har været extremt dårlig . Jeg tipper stort set aldrig hvis jeg skal betale Up - front og de fleste gange går jeg, belært af erfaring om  at servicen ikke er okay. Siger direkte til dem at jeg aldrig tipper ved up -front betaling men at jeg normalt tipper pænt hvis det er god service. Et par gange har de spurgt om de måtte se om jeg havde pengene på forhånd og det er ok for mig

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...