Hop til indhold

Tour de Vingegaard

Featured Replies

Skrevet

Tillykke til Danmark og Jonas Vingegaard med det flotte resultat i årets Tour de France.

Længe siden vi har haft cykelryttere i toppen af Tour de France, husker både Bjarne Riis og Michael Rasmussen, de var begge over de 30 år, da de var på toppen.

Men her har vi en gut, som kan være på toppen i de næste 10 år, det bliver sjovt og følge med i de næste mange år.

Skrevet

Ja nu raser Tour feberen igen i Danmark, fantastisk vi igen har en rytter der kan køre med de bedste i bjergene. Tænk hvor tæt han kunne være på Pogacar hvis han ikke skulle vente på Roglic i starten af touren, det var først da Roglic udgik holdet satsede på ham. Der har været et par gange holdet ikke har givet ham den hjælp han fortjener, sker det igen så skift hold. Jeg glæder mig til touren kommer til Danmark, ruten kommer tæt forbi mit hjem.

Skrevet

Denne fortsatte eufori ovenpå både EM og nu Tour'en, var lige hvad vi som samfund havde brug for, efter 15 måneder i et sort hul, hvor uvished og modløshed begyndte at brede sig. 

Der er mange, der drømte om, at han havde det potentiale, som han faktisk har vist flot frem i de sidste knap 3 uger. Men en ting er drømme, en helt anden ting er at udvikle potentiale til reele resultater i et stort cykelløb som Tour de France.

Men, ikke bare Vingegaard har imponeret, Mikkel Bjerg ....  føj for en MEAN MACHINE han er, når han sidder og fører løs og tager vinden for feltet. Ham kan Podacar vist godt være ret tilfreds med som hjælper. Og Mørkøv ? SHit for en lead-out ....  

Lover det godt for Tour-starten næste år ?  Ohhhh yes.... 

Skrevet

Den pumpede "Ørnen fra Herning" Bjarne Riis blev heldigvis senere afsløret, men desværre har Tour ledelsen aldrig trukket hans sejr tilbage :wacko:

"Kyllingen fra Tølløse" Michael Rasmussen havde vist "lidt" problemer med where about så hans hold trak fra Touren, som han ellers stod til at vinde :lol:

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 15 timer siden:

Den pumpede "Ørnen fra Herning" Bjarne Riis blev heldigvis senere afsløret, men desværre har Tour ledelsen aldrig trukket hans sejr tilbage :wacko:

"Kyllingen fra Tølløse" Michael Rasmussen havde vist "lidt" problemer med where about så hans hold trak fra Touren, som han ellers stod til at vinde :lol:

Hvis Riis skulle fratages sejren hvem skulle så være vinderen? kan du nævne nogen af konkurrenterne der ikke var dopet? Kyllingen sagde han var i Mexico, men var blevet set på en træningstur Italien, derfor trak Rabobank ham ud af løbet.

Skrevet

Tillad doping i de kommercielle cykelløb - det foregår jo under alle omstændigheder. Vi vil så få at se, hvem der er dygtigst til at ramme den rette form for doping. Det vil give adgang helt nye sponsorer - medicinalindustrien!

Skrevet

Mikkel Bjerg klokken 13.45

Kasper Asgreen    15.03

Jonas Vingegaard    17.17

Skrevet
Kammerherre skrev, den 17.7.2021 at 08:43:

Hvis Riis skulle fratages sejren hvem skulle så være vinderen? kan du nævne nogen af konkurrenterne der ikke var dopet? Kyllingen sagde han var i Mexico, men var blevet set på en træningstur Italien, derfor trak Rabobank ham ud af løbet.

Hvis alle deltagerne var dopet, ville der vel ikke være nogen vinder det år

• 1 year later...
Skrevet

Stort tillykke til Jonas skal lyde her fra Smilets By,

I top 10 over de største sportspræstationer af en dansker.

Skrevet
Kammerherre skrev, den 17.7.2021 at 08:43:

De danske medier (TV2 og DR) hylder og roser stadig den "Pumpede Bjørn" fra Herning, det er sq lige til at brække sig over 

Skrevet
Arne Jensen skrev, den 16.7.2021 at 16:36:

Bjarne Riis blev heldigvis senere afsløret,

Han gik på yv og indrømmeð selv atbhan havde taget EPO, men han har nok hårdt presset til det, der havde i medierne været megen spekulation inden hans indrømmelse, mit gæt er at hans  mentaltræner på det tidspunkt (B.S.) har nudget ham til at få lukket den sag. 

Skrevet

Når nu denne tråd handler om Jonas, så synes jeg at det er mærkeligt at Bjarne får mest omtale af jer andre brugere herinde.

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 8 timer siden:

De danske medier (TV2 og DR) hylder og roser stadig den "Pumpede Bjørn" fra Herning, det er sq lige til at brække sig over 

Hvis du brækker dig så husk at have en spand til maveindholdet,

Skrevet
The diligent skrev, for 4 timer siden:

Når nu denne tråd handler om Jonas, så synes jeg at det er mærkeligt at Bjarne får mest omtale af jer andre brugere herinde.

Enig, lad nu Riis være i fred, det var en anden tid dengang, lad os nu glæde os over Jonas fantastiske sejr, jeg stod selv på ruten da feltet susede forbi tæt på mit hjem.

Skrevet
Kammerherre skrev, for 16 timer siden:

Enig, lad nu Riis være i fred, det var en anden tid dengang, lad os nu glæde os over Jonas fantastiske sejr, jeg stod selv på ruten da feltet susede forbi tæt på mit hjem.

Jeg venter så spændt på hvad der sker om nogle år ;) så kan vi måske fortsætte diskussionen til den tid :lol:

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 22 timer siden:

Så går der vel et årstid til vi skal høre om ham igen :lol:

Det kommer lidt an på om Jonas stiller op til VM i Australien til efteråret.  :rolleyes: :D

Skrevet
The diligent skrev, for 5 timer siden:

Det kommer lidt an på om Jonas stiller op til VM i Australien til efteråret.  :rolleyes: :D

Tror ikke han stiller op til VM, jeg kender ikke ruten, men den er nok ikke hård nok til ham.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.