Hop til indhold

Sexy for you ❤️ Aalborg - spild af penge

Featured Replies

Skrevet

Tog en for holdet her til aften. 

https://annoncelight.dk/showad/311193

Skrev lidt frem og tilbage. Da jeg var lidt skeptisk ifht billederne bad jeg om et billede. Fik et der så ok ud. 
Aftalte en time - spurgte specifikt indtil hvad der var med i prisen og fik at vide at der var sex, superfransk, 69 og kys.

Jeg ankommer til adressen. Det var måske nok pigen fra billedet men nogle kilo og nok et par år senere. Men hun havde et ok smil og lillehjernen tog over. 
Der blev betalt og så startede et ok (kun lige ok) BJ med gummi, selvom der var lovet superfransk, så en gang uengageret sex, nej til kys og 69 selvom det var lovet over sms.
Det var ikke let at kommunikere da hun ikke kunne meget engelsk. Så gav op og fik et faktisk godt HJ til afslutning. Godt men dyrt - da jeg havde betalt for alt det andet jeg ikke fik. Gik efter 30 minutter selvom det kun var halvdelen af den aftalte tid - havde ikke rigtig en fornemmelse af at der var mere at komme efter. 
Gentagelsesfare 0! 

Pigen 2/10

Stedet 4/10 ok parkering bag en mur så bilen ikke ses fra vejen, men rummet hvor det skulle foregå var ikke noget at skrive hjem om

Sexen 2/10 Godt HJ, ok BJ, men ikke i nærheden af hvad der var lovet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.