Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej hej

Rr der nogen som har prøvet nr.01?
Hun er lidt dyr, og ikke til en helaftens forestilling. Frisk på Snapchat osv 

Skrevet

Som lille_peter så rigtigt skriver, et link til omtalte pige ville gøre underværker.

Skrevet
Sugarboy skrev, for 9 timer siden:

Hej hej

Rr der nogen som har prøvet nr.01?
Hun er lidt dyr, og ikke til en helaftens forestilling. Frisk på Snapchat osv 

Ja, hun er dyr.

For mig bliver det turnoff, når beløbet bliver sat meget højt, og det kommer meget tidligt i evt. samtale. Og sådan kører hun sin "forretning". Turnoff, fordi det bliver det centrale for hende.

Skrevet
thedanishdude skrev, for 19 timer siden:

Ja, hun er dyr.

For mig bliver det turnoff, når beløbet bliver sat meget højt, og det kommer meget tidligt i evt. samtale. Og sådan kører hun sin "forretning". Turnoff, fordi det bliver det centrale for hende.

de er sure sagde ræven, hun har sagt nej til mig, men en høj pris kan jo også være en  måde at sige nej på, så jeg tænker om hun bare ikke vil , men kun er nysgerrig
hvad er hendes pris ??

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 2 timer siden:

de er sure sagde ræven, hun har sagt nej til mig, men en høj pris kan jo også være en  måde at sige nej på, så jeg tænker om hun bare ikke vil , men kun er nysgerrig
hvad er hendes pris ??

Jeg kan ikke huske det præcist, det er noget tid siden. 4 eller 5.000 vil jeg tro

Skrevet
  • Author

Er det muligt at mødes med hende eller andre der har?

er hun seriøs omkring møder og aftaler eller ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.