Hop til indhold

Recommended Posts

Diskret oven på autoværksted findes et lille paradis ved navn CAMILA

Jeg havde læst en anmeldelse af hende tidligere og tog kontakt til hende på sms. Der var ubesværet dialog og aftale i hus på ingen tid. 

Efter en lille køretur var jeg ankommet. Adressen var let at finde og rigelig parkering. Indgangsparti er afskærmet af vægge så du står ret isoleret. 

Jeg blev mødt med varme kys og kram, dejligt. Efter mit obligatoriske bad stod hun klar med iskold glas vand og stod i silke kimono uden på fræk sort lingeri. 

Selve akten er meget godt beskrevet af Westend dog lidt kort, så lidt mere info til jer herfra. Super tæt og fræk 69 og der var super indlevelse. Nærvær som er en sjældenhed når vi er af denne kaliber var helt fenomænalt. Pigen er perfekt skruget sammen med lækre ungpige bryster med stive kirsebær niples, vipsetalje, ungpige røv og den dejligste velduftende villige fisse.

stedet: 10/10 diskret og aircondition i værelset (lækkert en varm dag som idag 30C)

pigen: 11/10 et ekstra point fordi hun ser bedre ud a lá naturelle (der er hende på billederne)

sex: 10/10

minus: hun rejser hjem på tirsdag….

MEN kommer igen!!! 

gentagelse: 1000%

pas godt på hende gentlemens og god sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Detvar det gamle daisy club. Ikke så diskret i mine øjne. Men tak for anmeldelsen

Harran og bifyr71 Tak for kommentar.:)

Jeg er ikke så kendt i området og tænker ummidelbart at der muligvis ingen mennesker var grundet sommerferie? 

Der var ganske nok 3 store garage porte lige ved siden af indgangen og hvis de har været åben med værksted så ville det ikke være diskret. 

Men igår var der lukket og helt øde kl 13;)

Fedt dog at i alle hjælper til med jeres erfaringer, det gør anmeldelsen mere korrekt.

tak og god dag<3

Redigeret af Azn_love

Del dette indlæg

Link til indlæg
Azn_love skrev, for 8 timer siden:

Diskret oven på autoværksted findes et lille paradis ved navn CAMILA

Lækker anmeldelse, og hun ser jo dejlig ud. Du fik ikke anal når nu hun siger hun giver det i en himmelsk version?

Harran skrev, for 3 timer siden:

Indiskret, mener du selvfølgelig!

bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Detvar det gamle daisy club. Ikke så diskret i mine øjne. Men tak for anmeldelsen

Jeg har været sammen med en pige på adressen, og synes faktisk det er diskret nok. Det lejes ud til forskellige piger i kortere perioder ad gangen. Glimrende badeforhold. Mekanikerene tror jeg er lidt ligeglade, og der er ikke så mange med kendskab til stedet der skal forbi normalt. Jeg var så godt nok den vej tidligere i går efter et besøg jeg havde været på et andet sted, og hvis jeg går tur i Valbyparken kan jeg godt finde på at gå den vej. Jeg har aldrig set nogen på vej ind eller ud ad porten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Lækker anmeldelse, og hun ser jo dejlig ud. Du fik ikke anal når nu hun siger hun giver det i en himmelsk version?

Jeg har været sammen med en pige på adressen, og synes faktisk det er diskret nok. Det lejes ud til forskellige piger i kortere perioder ad gangen. Glimrende badeforhold. Mekanikerene tror jeg er lidt ligeglade, og der er ikke så mange med kendskab til stedet der skal forbi normalt. Jeg var så godt nok den vej tidligere i går efter et besøg jeg havde været på et andet sted, og hvis jeg går tur i Valbyparken kan jeg godt finde på at gå den vej. Jeg har aldrig set nogen på vej ind eller ud ad porten. 

Tak Lauersen og gentlemen52

Jeg ved hun nævner Himmelsk anal som salgspointe men jeg har aldrig prøvet det. Det må jeg have til gode, jeg har bare altid haft nok i tissekonen:D det virker så stramt og ubehageligt, men hvad ved jeg. Som sagt til gode, måske prøver jeg det næste gang jeg skal se Camila for det er da helt sikkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. 

Hvordan er hendes blow? 

Hun slikker og sutter (ØKO) For mig helt fantastisk, men jeg er også vild med hende :x det hjælper altid:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...