Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt Hot Katy.

Hot Katy first time in Odense - Eroguide.dk

Billederne af Katy er valide. Særligt dem med avisen. Mål og vægt passer. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten.

Pigen er rigtig sød, giver god gfe og hun er utroligt nem at tale med og taler godt engelsk.

bj uden er ekstra, men alle pengene værd.

Hun er absolut til en gentagelse.

Har godt nok skrevet  det samme i en kommentar i en anden tråd men synes at hun fortjener sin  egen tråd. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der nu. Og selvom det er hende på billederne, må jeg indrømme jeg blev dybt skuffet over hendes udseende. Hendes krop er rigtig fin og stram, og er grunden til jeg ikke smuttede igen, men hun ser mindst 10 år ældre ud end på billederne hvor et mege tykt lag makeup skjuler et groft ansigt. Det er nok meget smag og behag, men det var virkelig en stor turnoff for mig. 
Hun er sød og rar, men jeg synes bestemt ikke hendes engelsk eller service er særlig god. Fx står der på annoncen at man må komme to gange ved 45/60 min, men da jeg spurgte hende sagde hun MAX 1 gang. 
 

Jeg vil dog sige at jeg synes hendes blow var rigtig fint :) 

Men generelt vil jeg dog sige spild af penge, desværre. 

Redigeret af Blæsefar
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Bigs skrev, den 15.7.2021 at 22:06:

Har lige besøgt Hot Katy.

Hot Katy first time in Odense - Eroguide.dk

Billederne af Katy er valide. Særligt dem med avisen. Mål og vægt passer. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten.

Pigen er rigtig sød, giver god gfe og hun er utroligt nem at tale med og taler godt engelsk.

bj uden er ekstra, men alle pengene værd.

Hun er absolut til en gentagelse.

Har godt nok skrevet  det samme i en kommentar i en anden tråd men synes at hun fortjener sin  egen tråd. :-)

Hi babe thanks for you review, I’m glad that u liked our meeting, I’m looking forward to our next meeting

your Katy ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...