Hop til indhold

Recommended Posts

Muggi skrev, for 23 timer siden:

mobilepay

interessant - det kræver jo en dansk konto.

Det er et ret tyndt grundlag, at du dømmer "scam" på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Enig men meget taler for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Så du ville godt sende penge af sted uden at have personen ansigt til ansigt?

Ja jeg ryster på hoved du

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 12 minutter siden:

Så du ville godt sende penge af sted uden at have personen ansigt til ansigt?

Ja jeg ryster på hoved du

Goddag mand, økseskaft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 20 timer siden:

Goddag mand, økseskaft.

hmm hvis du ellers gad tale ordenligt til en, og lade være med nedværdigende kommentarer. Så ville det være godt og så kunne man måske også blive klogere på hvad du mente. Og ikke blot komme med en dum bemærkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, den 17.7.2021 at 12:22:

hmm hvis du ellers gad tale ordenligt til en, og lade være med nedværdigende kommentarer. Så ville det være godt og så kunne man måske også blive klogere på hvad du mente. Og ikke blot komme med en dum bemærkning.

Okay: Jeg har intet sagt det antyder, at jeg vil sende penge til hende, så det er en såkaldt stråmand, du stiller op. Stråmænd er ødelæggende for enhver samtal, fordi de skyder med-/modparten holdninger i skoene, som de ikke har.

Jeg pointerer bare, at du ikke kan vide om det er et scam. Det findes piger, som kræver forudbetaling uden at snyde med det - for nylig er der anmeldt et eksempel på det, hvor jeg ironisk nok advarede i en tråd under efterlysning om at der var stor risiko for fusk.

Jeg anerkender at det kan være fusk. Måske er de fleste der kræver forudbetaling endda fuskere. Men derfor ved vi ikke at hende her er. Meget ved annoncens karakter taler i mine øjne imod, da den ikke ligner de typiske scams.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 15 timer siden:

Okay: Jeg har intet sagt det antyder, at jeg vil sende penge til hende, så det er en såkaldt stråmand, du stiller op. Stråmænd er ødelæggende for enhver samtal, fordi de skyder med-/modparten holdninger i skoene, som de ikke har.

Jeg pointerer bare, at du ikke kan vide om det er et scam. Det findes piger, som kræver forudbetaling uden at snyde med det - for nylig er der anmeldt et eksempel på det, hvor jeg ironisk nok advarede i en tråd under efterlysning om at der var stor risiko for fusk.

Jeg anerkender at det kan være fusk. Måske er de fleste der kræver forudbetaling endda fuskere. Men derfor ved vi ikke at hende her er. Meget ved annoncens karakter taler i mine øjne imod, da den ikke ligner de typiske scams.

Hej Advarsel ... tak for et længere uddybende svar ;)

Du har selvfølgelig ret i, at jeg ikke KAN vide om det er scam da jeg ikke har sendt penge og se om jeg ville få noget for pengene. Men sum og sumarum er, jeg tager ikke chancen da alt strider imod at betale på forhånd hele 1000 kroner før jeg overhovedet har set kvinden. Jeg kan slet ikke se hendes argument for at betale på forhånd.

Men del gerne alle hulbrødre, hvis i har prøvet hende som jeg nævner. Og lad min påstand blive til skamme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...