Hop til indhold
Vpower007

Nye piger Masser kærlighed Frederiksberg

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Jeg har været der for tre måneder siden. Virkelig god massage. Gennemsnitlig erotisk oplevelse med det sædvanlige mersalg.

Mit besøg var led i en større research, som jeg vil skrive mere om senere. Men min konklusion kan jeg afsløre allerede nu. Find en eller to søde,  frække og stabile piger med masser af indlevelse og erotisk overskud. Bliv stamkunde hos dem og nyd det.

Venlig hilsen, Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har været der for tre måneder siden. Virkelig god massage. Gennemsnitlig erotisk oplevelse med det sædvanlige mersalg.

Mit besøg var led i en større research, som jeg vil skrive mere om senere. Men min konklusion kan jeg afsløre allerede nu. Find en eller to søde,  frække og stabile piger med masser af indlevelse og erotisk overskud. Bliv stamkunde hos dem og nyd det.

Venlig hilsen, Mr. Sensual

Just ikke banebrydende research. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med for godt til at være sandt ???

Mon ikke manden nok mener billederne af Nana.

Med mindre det er:

- gratis parkering
- 1A stopper næsten foran os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Plaskeren skrev, for 13 minutter siden:

Just ikke banebrydende research. :D

Hvor interessant at du allerede er i stand til at vurdere en research, som jeg ikke har skrevet om endnu?  

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Jeg har været der for tre måneder siden. Virkelig god massage. Gennemsnitlig erotisk oplevelse med det sædvanlige mersalg.

Mit besøg var led i en større research, som jeg vil skrive mere om senere. Men min konklusion kan jeg afsløre allerede nu. Find en eller to søde,  frække og stabile piger med masser af indlevelse og erotisk overskud. Bliv stamkunde hos dem og nyd det.

Venlig hilsen, Mr. Sensual

Helt enig. Det giver den bedste oplevelse er også min erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter spørger til en pige på klinikken.

Jeg kender ikke Nana, men har været hos Nipar, som virkede lidt uengageret, men ellers sød.

Jeg oplevede det mest ihærdige forsøg på mersalg, og "listepriserne" holdt ikke en meter.

Det virker som en mamasan, som kører biksen for hårdt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, for 17 timer siden:

Jeg oplevede det mest ihærdige forsøg på mersalg, og "listepriserne" holdt ikke en meter.

Menar du att dom inte håller priserna i annonsen, dvs FP för 1200?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...