Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
thaielskerpik skrev, for 3 timer siden:

hej   er der nogen  der har været forbi  jenny  og kan fortælle om det   https://annoncelight.dk/showad/316636

Jeg har aldrig selv besøgt hende, men set hende i anden sammenhæng. 29 år er hun ikke. Læg gerne +10 til alder og vægt.

Skrevet
  • Author
Snowdog skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har aldrig selv besøgt hende, men set hende i anden sammenhæng. 29 år er hun ikke. Læg gerne +10 til alder og vægt.

bruger hun et andet navn

Skrevet

Vi er flinke og siger hun er 39 ;-) hun har været flere steder og især i Helens butikker. Hun er ikke lige min kop the og vores kemi er ikke god, så du skal nok spørge en der kan give et lidt andet billede end jeg

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, for 3 timer siden:

Vi er flinke og siger hun er 39 ;-) hun har været flere steder og især i Helens butikker. Hun er ikke lige min kop the og vores kemi er ikke god, så du skal nok spørge en der kan give et lidt andet billede end jeg

taler hun dansk

Skrevet
thaielskerpik skrev, for 22 timer siden:

taler hun dansk

Ja hun kan thai-dansk og engelsk

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, for 21 minutter siden:

Ja hun kan thai-dansk og engelsk

okey har du været sammen med hende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.