Hop til indhold

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Hun ser ellers appetitlig ud, skriv gerne om din oplevelse hvis du lægger vejen forbi :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Jeg har også fået FP hos Nicky, hos hende er det ligesom mange andre steder et spørgsmål om kemi, om hele pakken tilbydes. Hun er mega sød og har en verdensklasse røv, bløde naturlige bryster, det var en dejlig oplevelse <3 Fremadrettet kommer jeg der nok kun for massagen. Der er andre steder hvor FP fungerer bedre for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal skrev, den 18.7.2021 at 16:15:

Jeg har også fået FP hos Nicky, hos hende er det ligesom mange andre steder et spørgsmål om kemi, om hele pakken tilbydes. Hun er mega sød og har en verdensklasse røv, bløde naturlige bryster, det var en dejlig oplevelse <3 Fremadrettet kommer jeg der nok kun for massagen. Der er andre steder hvor FP fungerer bedre for mig. 

Er det FP med eller uden Kondom ? 

Vi snakker om Herlev Lotus wellness 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...