Hop til indhold

Recommended Posts

Har fået smag for denne ydelse, bare ligge og nyde et har varme olierede hænder og fingre er superfantastisk.

Har fået det et par gange hvor det har været rigtig godt men kunne egentligt godt tænke mig at prøve hvor der ikke fokuseres på climax fra start, ja vi er måske ovre i noget egentlig lingam massage? 

Nogle gode bud? 

Gerne i området omkring Vanløse/ Husum, Herlev, NV - bare ikke indre by.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 14.7.2021 at 12:16:

hvor der ikke fokuseres på climax fra start,

Hvis du er heldig kan der gå 20-30 min med det her, hos Airs (den ældre af de to) - som jeg før har skrevet, virker det som om hun enten nyder eller sætter en ære i at bruge sine hænder til at give en mand nydelse: https://annoncelight.dk/showad/253133

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 20.7.2021 at 16:05:

Hvis du er heldig kan der gå 20-30 min med det her, hos Airs (den ældre af de to) - som jeg før har skrevet, virker det som om hun enten nyder eller sætter en ære i at bruge sine hænder til at give en mand nydelse: https://annoncelight.dk/showad/253133

 

Bookede en tid . Da jeg ankom kunne jeg kun få massage af den unge, selvom den ældre var ledig. (Det vil nogen sikkert se som et plus, men jeg bryder mig ikke om hendes stikkende øjne) Hvad værre varså holdt prisen, som både står på hendes hjemmeside og annoncelight, ikke. Når man annoncere en pris og dermed et forspring i forhold til andre seriøse, så skal man ikke forlange en anden pris lige inden behandlingen starter. Det syntes jeg er svindel og jeg handler ikke med svindlere, Så farvel og tak til dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerBar skrev, for 6 minutter siden:

Hvad værre varså holdt prisen, som både står på hendes hjemmeside og annoncelight, ikke.

Forlangte hun 400? Var det en hverdag og var det før klokken 18 (vist nok reel 17)?

Personligt har jeg flere gange betalt 400 og til gengæld fået et stempel på mit stempelkort, som giver en gratis omgang efter 10 (svarende til 9% rabat ...)

Endelig er det et godt tip - generelt ved annoncer med tilbud - at sige i telefonen, præcis at man gerne vil benytte tilbuddet. Det plejer jeg selv at gøre, hvis det er vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 22.7.2021 at 13:59:

Forlangte hun 400? Var det en hverdag og var det før klokken 18 (vist nok reel 17)?

Personligt har jeg flere gange betalt 400 og til gengæld fået et stempel på mit stempelkort, som giver en gratis omgang efter 10 (svarende til 9% rabat ...)

Endelig er det et godt tip - generelt ved annoncer med tilbud - at sige i telefonen, præcis at man gerne vil benytte tilbuddet. Det plejer jeg selv at gøre, hvis det er vigtigt.

Jeg sagde både at jeg ville benytte tilbuddet og hvem eg ville have massage af. Jeg havde sikkert betalt normalprisen med glæde, hvis de ikke havde annonceret et tilbud. Jeg endte et andet sted med en højere pris men uden slinger. 

Redigeret af PerBar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...