Hop til indhold

Brazil Piger i KBH/Rødovre - hvor blev det af?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er der nogen der ved, hvor de Brasilianske piger, der tilbød Hot Body to Body i Rødovre (ikke så langt fra stationen) er blevet af? De koncept var super. Har godt læst, at der var noget med, at udlejer af huset ikke ville mere, but still?

I samme omgang, så ser jeg tit annoncer for netop latinas i Rødovre og i Søborg og på Amager, der tilbyder 24/7 - hvilket jeg holder mig fra. Spørgsmålet er bare, om det er fejl af mig, at fravælge disse piger?  

Skrevet

Ivy har været her for nylig og det har Alexia også, men Alexia var her kun i 2 uger og jeg nåede hende desværre ikke.

Deres priser har fået et ordentlig nøk opad, siden de var på Damhus Bouleward.

Skrevet

Rødovrehuset lukkede, men ja flere af dem har været andre steder i kbh siden.

Priserne i Rødovre var Hot B2B 30 min 1000,- 60 min. 1500,- Ivy var var her længe og havde de samme priser, på nær de sidste 2-3 måneder der var priser 30 min. 1000,- 60 min. 1600,- jeg har ikke fulgt priserne på andre.

Skrevet

Dani latina bor jo i Brasilien, og tror at covid19 har gjort det svært at rejse til DK

Skrevet
  • Author

Elsker jo de der Latinamerikanske tøser :wub:

Synes det er så svært efterhånden at gennemskue, hvilke piger, der er ægte, og hvilke der er click-bait. På Damhus Boulevard viste man at billeder mindst var vellignende, og at der var nogenlunde styr på det meste. 

Har i kendskab til andre "faste" steder, hvor det ligner bare lidt?

Skrevet

Because of the Covid-19 it's difficult for girls living in Brasil, like Dani and Marisa but probably applicable to others as well,  to travel to Denmark now. Don't forget the Covid situation in Brasil is even much worse than here.

Skrevet
Machiavelli69 skrev, for 18 minutter siden:

Because of the Covid-19 it's difficult for girls living in Brasil, like Dani and Marisa but probably applicable to others as well,  to travel to Denmark now. Don't forget the Covid situation in Brasil is even much worse than here.

Brasilien er lige blevet kategoriseret som et orange land. Dvs med det rette formål kan de frit rejse til Danmark igen. Billetter hos KLM er revet væk så der går nok ikke lang tid før vi ser de brasilianske piger igen. 

Skrevet
  • Author

Mit største problem er nok, at mange af Latin Annoncerne ser falske ud.

Har I nogen ting, i går efter, når i opsøger de skønne? Tænker bestemte stavemåder, steder m.m. ??? 

Skrevet
Mr_T skrev, den 20.7.2021 at 09:25:

Mit største problem er nok, at mange af Latin Annoncerne ser falske ud.

Har I nogen ting, i går efter, når i opsøger de skønne? Tænker bestemte stavemåder, steder m.m. ??? 

Personally I would not trust ads in general. I try to select the good girls via Eroguide's reviews (really helpful) The latinas in e.g. Damhus boulevard were all good but I understood that outlet is now closed? So let's hope that Nitu was right with his comments above and the lovely Brazilian girls will return soon?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.