Hop til indhold
Jern Henrik

Small Christine - en vildt dejlig oplevelse

Recommended Posts

Jeg havde selvfølgelig udforsket anmeldelserne af hende herinde (tak for dem ;)) og besluttet, at hun skulle da helt sikkert besøges. Det blev hun her til formiddag og sikke en oplevelse.
Aftalen kom hurtigt i hus med SMS og da jeg 20 minutter senere blev lukket ind i lejligheden i Sydhavnen, var det af en stor smilende Christine. Lidt småsnak og betaling og det hele blev krydret med lidt bryster og booty shake, som allerede fik lysterne til at stige. For pokker hvor er hun sød, lækker og fræk. Små skønne bryster, en røv så guderne må sig forbarme og så et ansigt med øjne og et smil der bare stråler. 
Hun fristede mig straks med at stille sig på alle fire i sengen og vrikke mere med røven. Den er som sagt overhovedet ikke til at modstå, så jeg kastede mig grådigt over den med kælen og kys. Så vendte hun sig om på ryggen med spredte ben, hvilket jeg kun kunne opfatte som en invitation til at slikke hende. Og sikke en fisse. Sååå lækker med de dejligste skamlæber og en delikat duft. Jeg slikkede hende et godt stykke tid og det tændte. Mig i den grad og også hende tror jeg :rolleyes:

Så blev det min tur til at ligge på ryggen for at modtage et suverænt blow med masser af variation og fræk øjenkontakt. Så blev der redet, bollet i doggy og reverse cowgirl og synet af hende lille perfekte numse gjorde, at afslutningen var på vej. Jeg ville lige nyde lidt mere af hendes blow og kigge ind i hendes frække øjne, så af med kondomet og sut til jeg sprøjtede ud over min mave.

Det hele var bare fantastisk og en vildt dejlig oplevelse med en pige, der virkelig leverer. Jeg kan kun give 10 uf af 10 og en gentagelsesfaktor på 100. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig fanscaren.
Sprød, fræk pige som leverer. Hun er dog ved at være noget øm efter al den pik I har givet hende :-D så det blev til en blid omgang.
Jeg håber, at hun vælger at komme til Danmark igen i fremtiden. Hun har sidste dag imorgen torsdag, så det er ved at være sidste chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 16 minutter siden:

Hun sagde at hun ikke ville komme igen så ja det er bare at komme af sted mens hun er her.

Til mig sagde hun faktisk, at hun ville komme tilbage til august. Hvis hun gør, så står jeg forrest i køen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte lige forbi og se hende den lille.

sød, smilende, frisk…dog lugtede der lidt af nyrøget joint…. Men men…… det blev til blow, og kun 4-5 hvor hun red… enten er hun bare for stram, ellers er hun godt brugt af jer, men fik at vide min pik gik for langt op, og fyldte for meget…. Men det er vel en win/win at få det at vide 

helt klart hun skal ses til august igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Speedyme skrev, for 10 timer siden:

fik at vide min pik gik for langt op, og fyldte for meget….

Ha ha godt jeg ikke har det problem. Jeg fik al den fisse jeg kunne ønske mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...