Hop til indhold
Frodige Ida

Hvor meget må vi gp'er blande os?

Recommended Posts

Guest FeetMannKbh
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

For mig er gør det ikke noget forskel om det er en GP eller kunde der advare mod falske billeder.

Absolut heller ikke mig,undrer mig blot over hvad de for ud af det, det er jo ikke dem som skal besøge dem alligevel.

Kunne jo være at man var irriteret over alle de udlænding som har taget en stor del af markedet, kan ikke se hvorfor Ida ellers skulle være tilfreds, hvis hun sparer mig for en træls oplevelse .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
FeetMannKbh skrev, for 12 minutter siden:

Absolut heller ikke mig,undrer mig blot over hvad de for ud af det, det er jo ikke dem som skal besøge dem alligevel.

Kunne jo være at man var irriteret over alle de udlænding som har taget en stor del af markedet, kan ikke se hvorfor Ida ellers skulle være tilfreds, hvis hun sparer mig for en træls oplevelse .

Jeg har også ind imellem advaret om falske billeder. 

Ærlig talt er det rent tidsfordriv. Jeg sidder måske herinde og stener, ser en efterlysning og kigger på profilen af nysgerrighed. Det er jo begrænset hvor mange piger jeg selv snakker med og det er lidt sjovt at se, hvad der tiltrækker mændene herinde. Hvis profilens billeder så ser SÅ fantastiske ud at jeg tænker "holy fuck, er den pige for real?" så kan det godt ske, at jeg lige søger billedet på yandex. Når jeg nu har gjort det, er det da fjollet ikke at give oplysningen videre i efterlysningen, hvis billederne er falske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetMannKbh skrev, for 3 timer siden:

Du er jo velkommen til at undlade at læse mit skriv. Jeg vil forsat ytre mig når noget er lusket, det gælder så også de danske piger der ikke burde være i erhvervet som snyder med dit og dat. De er nemlig med til at give os andre et dårligt ry.

Der vil altid være mænd der er til udenlandske piger, til danske piger og til begge. Jeg tror generelt ikke vi mister vores gæster til dem Jeg har aldrig anset dem som konkurrenter uanset hvor unge og smukke de er. Der findes nemlig mange dejlige danske mænd der elsker danske kvinder i alle afskygninger.  

Så opføre man sig reelt over for sine gæster og har et godt ry så ser jeg ikke et problem.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMannKbh
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Du er jo velkommen til at undlade at læse mit skriv. Jeg vil forsat ytre mig når noget er lusket, det gælder så også de danske piger der ikke burde være i erhvervet som snyder med dit og dat. De er nemlig med til at give os andre et dårligt ry.

Der vil altid være mænd der er til udenlandske piger, til danske piger og til begge. Jeg tror generelt ikke vi mister vores gæster til dem Jeg har aldrig anset dem som konkurrenter uanset hvor unge og smukke de er. Der findes nemlig mange dejlige danske mænd der elsker danske kvinder i alle afskygninger.  

Så opføre man sig reelt over for sine gæster og har et godt ry så ser jeg ikke et problem.. 

Du behøver ikke at forsvare dit skriv Ida, har altid godt kunne lide det du står for . Har haft profil herinde i mange år, så kender de fleste også da Nanna var ny for lidt over et år siden, der var hun nærmest sky for at ytre sig... Vi har alle ret til at ytre os, bare vi ikke bliver personlige over for hinanden . Sorry, hvis du fik forket indtryk af mig, det beklaget jeg <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetMannKbh skrev, for 13 timer siden:

Fuldstændig enig, men mit spørgsmål lød på, hvad får du ud af det, når du ikke skal besøge pågældende alligevel ? 

Hvorfor hulen ikke bare sige tak for advarslen?  :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Der findes nemlig mange dejlige danske mænd der elsker danske kvinder i alle afskygninger

Ikke "kun" danske mænd elsker danske piger :wub: ;)

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Selvfølgelig må vi kommentere på lige hvad vi vil, så længe det er sandt hvad vi skriver og ikke mudderkast mod konkurrenterne. Og vi er nødt til at holde et vågent øje med annoncerne og indlæg, for ikke selv at få misbrugt billeder. Og jeg hader såvel som mændene når overskriften er intetsigende, advarsel, fake, osv uden navn på pigen man er nødt til at tjekke alle indlæg ud for ikke selv at være blevet kritiseret uberettiget. 
Og når jeg så alligevel har fået klikket på en tråd kommenterer jeg da hvis jeg har noget info at bidrage med. 
Som med egne annoncer, billeder osv er ærlighed vejen frem. Så må dem der ikke kan li en bare klikke videre. Om man så bliver frasorterer eller omvendt valgt på en tråd, kommentar, billede eller what ever. Vores indlæg viser også noget vores personlighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@FeetMannKbh jeg vil lige indskyde, at der faktisk også ligger lidt solidaritet i det med at anmelde falske billeder, os kvinder imellem. Jeg har selv flere gange fået billeder stjålet- så sent som i sidste uge sendte en venlig EG bruger mig en besked om at en scor profil brugte mit billede - og det er ret ubehageligt, for ikke at tale om ulovligt, at se sine billeder misbrugt. Jeg ville ønske at alle tippede herinde og anmeldte annoncer med falske billeder. Det kan godt være, at man selv skriver sig op til at få misbrugt sine billeder, når man lægger dem online, men det gør det ikke mere okay, og som minimum kan man da stræbe efter at dem som gør det ikke opnår en profit på tyveriet. 

Vi behøver ikke have et mål om at opnå noget ved den handling. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 13.7.2021 at 21:11:

Som overskriften siger hvor meget må vi gp'er blande os i anmeldelser og efterlysninger. 

Jeg forstår ikke at hver gang jeg kommentere på at der er tale om falske billeder, så skal jeg hænges ud som en misundelig gp der ikke har gæster nok i egen butik.:huh: Kan så sige at det ikke er tilfældet.

Jeg mener ikke det er forkert at jeg og andre go'er såvel som de mandlige bruger på dette sted gør opmærksom på at nogle bruger lånte fjer at pynte sig med. Jeg syntes det er for dumt og utroværdigt. 

Er stedet her kun for mænd at kommentere på dette problem?

Skal vi gper kun være herinde for at slikke røv på jer i håb om at i en dag ligger vejen forbi os?

Jeg mener vi er i samme ret som jer mænd at bruge EG til hvad vi vil.

Hvad tænker i damer og herrer?

Gp'er må selvfølgeligt gerne bidrage med noget relevans, hvorfor ikke.

Men hvis du kun er på eroguide for at fortælle i enhver lejlighed ,at alle udenlandske piger har skumle bagmænd og at vi er dårlige mennesker fordi vi køber sex af udenlandske piger så bliver det for plat og tragikomisk. Men min indtryk er at du ikke er den type.

Der har igennem årene været gp'er med markante holdninger og meninger. Den slags typer hvor deres meninger er lov gider jeg personligt ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Caya6 skrev, den 14.7.2021 at 08:57:

Kære dig 

Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer.

Krist tænk hvis vi gik ud og advarer mod mænd der opføre sig respektløs eller andre gp.

Så ville der blive blokeret og råbt fisker efter nye aftaler nej da vi er mennesker der har valgt at glæde os selv og mænd hvorfor kan vi så ikke respekterer.

Alt hvad vi gør er individuelt og hvad den ene kan li er ikke sikkert andre kan derfor skal man som aftale da tænke lidt over hvad man skriver om kvinden.

Holder med dig søde.

Vh caya

Fedt når i blander jer - laaangt de fleste af jer gøre det på en rigtig fin og sober måde, jeg ser dα mange indlæg fra gp der bliver taget godt imod - nogle bliver også taget dårligt imod, sjovt nok er det det samme, der bliver taget dårligt imod -de burde måske også kigge indad og overveje deres sprogbrug - nu har jeg været her, i mange år - desværre har nogle gp haft så meget modvind, at de ikke er her mere. Lidt trist…

vi kommer heller ikke udenom dette site er til at mænd, der kan anmelde gode og dårlige oplevelser hos gp - men som jeg skrev . Er der efter min mening plads til jer, og i skal endelig skrive frit, som vi mænd også skal - men i sådanne et forum er det som man råber i skoven - sådanne svare skoven - kender du ikke den, så prøv næste gang du står ude i en skov at råbe - hvad drikker møller ……..

måske i skulle prøve at få en plads i dette forum i kan skrive hvordan mænd opfører sig, så bliver det som jeres sted vi mænd læser med - som i gør i vores grupper

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

Fedt når i blander jer - laaangt de fleste af jer gøre det på en rigtig fin og sober måde, jeg ser dα mange indlæg fra gp der bliver taget godt imod - nogle bliver også taget dårligt imod, sjovt nok er det det samme, der bliver taget dårligt imod -de burde måske også kigge indad og overveje deres sprogbrug - nu har jeg været her, i mange år - desværre har nogle gp haft så meget modvind, at de ikke er her mere. Lidt trist…

vi kommer heller ikke udenom dette site er til at mænd, der kan anmelde gode og dårlige oplevelser hos gp - men som jeg skrev . Er der efter min mening plads til jer, og i skal endelig skrive frit, som vi mænd også skal - men i sådanne et forum er det som man råber i skoven - sådanne svare skoven - kender du ikke den, så prøv næste gang du står ude i en skov at råbe - hvad drikker møller ……..

måske i skulle prøve at få en plads i dette forum i kan skrive hvordan mænd opfører sig, så bliver det som jeres sted vi mænd læser med - som i gør i vores grupper

Det er præcis skriv som dette der er med til at jeg oprettede denne tråd.

Men dejligt at du endelig skriver din mening i steden for at uddele sørgelige smileys hver gang jeg skriver et indlæg herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Det er præcis skriv som dette der er med til at jeg oprettede denne tråd.

Men dejligt at du endelig skriver din mening i steden for at uddele sørgelige smileys hver gang jeg skriver et indlæg herinde.

Jeg skriver da altid min mening…

jeg har overhovedet intet imod dig som person - nu holder jeg ikke regnskab med, hvem og hvor mange smileys jeg giver - nogle gange vælger jeg at svare, andre gange en smileys - af dem der er at vælge mellem - i min optik behøver vi ikke at være enig, for at være venner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 14 timer siden:

som i gør i vores grupper

Hvilken grupper er forbeholdt her mænd?

Tror ikke der er mange mænd herinde der betaler kontingent for at være her i modsætning til gp'erne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, for 51 minutter siden:

Tror ikke der er mange mænd herinde der betaler kontingent for at være her i modsætning til gp'erne. 

nååååå.... er da medlem af Ældre Sagen og betaler kontingent der, det dækker vel også til EG ????....ikke meget forskel der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

nååååå.... er da medlem af Ældre Sagen og betaler kontingent der, det dækker vel også til EG ????....ikke meget forskel der

Du har fuldstændig  ret,  der  er  efterhånden  en  del  brugere  som  opfører  sig  som  gamle  røvhuller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Hvilken grupper er forbeholdt her mænd?

Det jeg mene, er de grupper der er her eks. Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland  - sådanne en gruppe må da siges, henvender sig til mænd der vil anmelde en oplevelse - dog mener jeg stadigvæk gp - er velkommen til at skrive i den , men som overskriften siger, er den til anmeldelse af ovenstående…

kunne gp få en gruppe anmeldelse af kunder i Jylland - eller hvad i selv mener i har brug for, den skal hedde - så er det jo lidt jeres forum, som vi mænd også kan læse og skrive i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 13.7.2021 at 21:11:

Som overskriften siger hvor meget må vi gp'er blande os i anmeldelser og efterlysninger. 

Jeg forstår ikke at hver gang jeg kommentere på at der er tale om falske billeder, så skal jeg hænges ud som en misundelig gp der ikke har gæster nok i egen butik.:huh: Kan så sige at det ikke er tilfældet.

Jeg mener ikke det er forkert at jeg og andre go'er såvel som de mandlige bruger på dette sted gør opmærksom på at nogle bruger lånte fjer at pynte sig med. Jeg syntes det er for dumt og utroværdigt. 

Er stedet her kun for mænd at kommentere på dette problem?

Skal vi gper kun være herinde for at slikke røv på jer i håb om at i en dag ligger vejen forbi os?

Jeg mener vi er i samme ret som jer mænd at bruge EG til hvad vi vil.

Hvad tænker i damer og herrer?

Bliv endelig ved med at få sat lys på dette uvæsen med "lånte" ting og sager.

Og det er i den sag uvæsentligt om man er køber eller sælger, men den gode tone skal opretholdes og det har vi alle et fælles ansvar for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din mening og kommentarer er lige så gode som alle andres, jeg vægter ikke din kommentar mindre end Prebens, tværtimod måske lidt mere fordi du tænker nok ikke med tissemanden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, den 2.8.2021 at 19:14:

Du har fuldstændig  ret,  der  er  efterhånden  en  del  brugere  som  opfører  sig  som  gamle  røvhuller. 

Gamle røvhuller og omfanget af mundlort !  Godt at EG er uden smag og lugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, at det er overkill med et forsvar for  "den grundlovssikrede ret til ytring". 

Opfatter nærmere indlægget som en undren over at blive mødt med mistro, evindelig beskyldning om selvpromovering iblandet en spids skepsis om reel hensigt.

Tillad en citering fra anden tråd "....... et los i nosserne" - Bum og tak. Dejlig befriende ærlig holdning uden omsvøb og indpakning for pleaseri. 

Det og i øvrigt andre kommentarer/bemærkninger værdsættes. Det giver en anden vinkel, oftest  et mere nuanceret billede.  Så ingen tilbagehold Tak.

Og med det i mente....finder det barnartigt, når indlæg bevidst fra mandlige frækkerter, selvfølgelig uden relevans ellers for tråden,  får indflettet gammelt nag og divergerende mening blot for provokationens skyld.   

Det kan kun opfattes som lavt selvværd med en stiltiende higen efter voksen opmærksomhed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...