Hop til indhold

Recommended Posts

Skrev til hende, og hun regner med at blive i Århus til den 19. Ved ikke om det er inkl. 19 eller hvad.

Hendes priser er ret normale for transfer, og jeg håber at kunne besøge hende når jeg kommer hjem fra ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende tirsdag morgen d. 13/7 på et hotel i Aarhus. Kommunikationen var nem via Whatsapp. Hun er max lækker og super sød og billederne er 100 % retvisende. Stemmen måske lidt til den maskuline side, hvis man går op i det. Hendes pik er tyk og måske endda lidt længere end de 18 cm hun skriver. Hun havde absolut ingen problemer med at forblive hård i den time, jeg var der.

Men selv med 2000 betalt for "full service" kunne jeg ikke få hendes udløsning. Jeg fik hende helt til grænsen adskillige gange, men hun ville ikke komme. For som hun sagde: I need to be able to work more today.

Af den grund bliver det ikke til en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 11 timer siden:

Besøgte hende tirsdag morgen d. 13/7 på et hotel i Aarhus. Kommunikationen var nem via Whatsapp. Hun er max lækker og super sød og billederne er 100 % retvisende. Stemmen måske lidt til den maskuline side, hvis man går op i det. Hendes pik er tyk og måske endda lidt længere end de 18 cm hun skriver. Hun havde absolut ingen problemer med at forblive hård i den time, jeg var der.

Synes du hun var god til at være aktiv? Jeg har prøvet et par transer som klart foretrak at være passive, og som derfor var lidt skuffende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 35 minutter siden:

Synes du hun var god til at være aktiv? Jeg har prøvet et par transer som klart foretrak at være passive, og som derfor var lidt skuffende.

Det spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på. Tanken om analsex tænder mig overhovedet ikke...hverken som aktiv eller som passiv. Sorry :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 5 minutter siden:

Det spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på. Tanken om analsex tænder mig overhovedet ikke...hverken som aktiv eller som passiv. Sorry :D

Tsk, hvad er pointen så med at gå til en ladyboy? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...