Hop til indhold

Ung pige Snapchat

Featured Replies

Skrevet

Der er flere der bruger snapchat til kommunikation, det i sig selv er ikke noget nyt. Så prøv du da at oprette en konto, og skriv til pigen.

Skrevet

Hmm billede 2 og 3. Tatoveringen er pludseligt væk

Skrevet
Hissel skrev, for 4 minutter siden:

Hmm mener du det er en tatoo der er på billede 3? Det er svært at se, med den vinkel. Der på højre lår.

Redigeret af Fyr37dk

Skrevet
Hissel skrev, 1 time siden:

Godt spottet.. 

Og af den grund, er jeg ude..

Skrevet

Nu har jeg sendt hende en besked via snapchat, og spurgt efter om det er hende på billederne, så får vi se hvornår hun svarer, hvis hun gør. jeg opdaterer tråden her hvis der kommer mere ud af det.

Skrevet
Fyr37dk skrev, for 2 timer siden:

Hmm mener du det er en tatoo der er på billede 3? Det er svært at se, med den vinkel. Der på højre lår.

Det er der heller ikke noget unormalt i at de dækker tatoveringer af hensyn til privatlivet

Skrevet
Fyr37dk skrev, for 2 timer siden:

De to billeder taget foran spejlet er vel spejlvendte, så tatoveringen skal være i venstre side af kroppen.

Uanset dette tror jeg også at det er falske billeder.

Skrevet

Det kan sagtens være en ungdommelig måde at være med i dette spil uden at blive afsløret af mobilnr og andre mainstreamapps. Snapchat er fuld af profiler der hedder noget med fraekke, tøz og saelger.

Skrevet

Nu er af sind meget nysgerrig, så tjekkede lige. Det der er ingen tatovering, prøv at zoome helt ind det er løfter fra huden. Det er noget plastic pynt hun har sat i trussekanten. Og mht til fake fotos går de vel ofre efter pæne proff fotos og ikke med rod i baggrunden. 
Med det sagt kan hun slf være en fake der vil have penge på forhånd. Men som @Fyr37dk er igang med, bør man lade tvivlen komme hende til gode. (Efter min mening). 

Skrevet

Hvis det er kan du prøve at få hende til at skrive et navn du vælger og dato på et stykke papir hvor hun holder det :?:

Skrevet

Nu har jeg skrevet 3 beskeder til hendes snapchat, og der er ikke blevet svaret på noget af det. Så jeg tænker det er en and, og ikke en seriøs sælger. Andre kan da prøve, kan være jeg bare ikke har heldet med mig.

Skrevet

Har også  skrevet, lader ikke til at hun er aktiv i dag?!

Har kke hørt noget fra hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.