Hop til indhold
LarsD

Khao hom - Dronning Margrethes vej - Aarhus

Recommended Posts

https://www.eroguide.dk/thaimassage/Somkids+Thai+Massage/

De har ingen hjemmeside, Jeg var forbi på slaget 10.00 ved åbningstid.

Mutter åbnede - der var en yngre på stedet, men mutter tog sig af mig. Det er anden gang jeg har været der, og første gang fik jeg fortrinlig massage og rigtig godt hj.

Telefonen ringede et par gange undervejs, samtidig med, at der kom 1 eller 2 ind i klinikken (kunne jeg høre), det er selvfølgelig helt forventeligt, men det forstyrrede en lille smule - dog ikke mere, end at jeg kunne nyde en virkelig god massage.

Grundig og god gennemgang af ryggen, hård massage de rigtige steder, og så om på ryggen.

Første gang jeg var der, var der fuld flagstang lige fra jeg vendte  mig om, til hun gik i gang med HJ, denne gang var der flere gange slaphed: Som hun dog på allermest behændige vis fik ændret på: Så snart "flaget gik på halv" var hun der med pirrende bevægelser af mellemkød osv. så dannebrog gik i fin elevatorgang op og ned:-)

Spørgsmålet kom: "osse dén?" og jeg takkede ja. Normalt kan jeg bedst lide, at man starter i 1. gear, så 2. gear - 3. gear - 4. gear - 5. gear -- evt. turbo til sidst. Denne gang bevægede hun sine dygtige hænder i 1.-2.- og 3. gear (virkelig dejligt), men så gik hun meget hurtigt over i turbo, med efterfølgende selvfølgelig virkning. Det var godt, men gik nok lige en tand fra blød til turbo.

Aftørring, efterfølgende slutmassage, 600 kr. ialt

Gentagelsfare: Helt sikkert, det er et godt sted, med prober massage og fin afslutning.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...