Vnx 95 Skrevet 13. Juli, 2021 Den her varme og det flotte danske sommervejr gør et eller andet ved ens tanker God sommer derude i landskabet 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spiv 20 Skrevet 13. Juli, 2021 Uhh..sex I naturen er altid frækt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 13. Juli, 2021 Nyder sex i det fri. Det er dog vigtigt, at jeg/vi ikke genere andre med min/vores sexen i det fri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeps, sex og anden leg i det fri er super frækt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Spiv skrev, for 5 timer siden: Uhh..sex I naturen er altid frækt Hmmm, synes ellers, at du i din annonce skriver, at du ikke er til sex i naturen. Eller er det mine læsebriller, der dugger? Redigeret 13. Juli, 2021 af Tullifas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spiv 20 Skrevet 13. Juli, 2021 Nej dine briller er ikke duggede. Jeg har gerne sex med min kæreste i naturen ,men ikke med en kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 13. Juli, 2021 Spiv skrev, for 36 minutter siden: ikke med en kunde. Jeg vil meget hellere kaldes en gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg