Hop til indhold
Kim 0240

Melissa i Vejle

Recommended Posts

Hej lige en advarsel til jer alle,  Melissa i Vejle der tilbyder 3 timer for 2100 er fusk, skrev til hende at jeg gerne ville besøge hende og fik at vide at hun var i Vejle og da hun er blevet snydt flere gange og blevet voldtaget så vil hun have 500 i forudbetaling, skrev at det ville jeg ikke men kom gerne forbi adressen hun oplyser og viste hende pengene, men nej det ville hun ikke, tænkte at det var fusk og skrev fra et andet nr at jeg var i horsens og gerne ville besøge hende, og vupti så var hun pludselig i horsens og ikke i Vejle. Så helt klart snyd og bedrag.

kim

https://annoncelight.dk/showad/322690

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at jeg har stødt på den samme pige her kaldte hun sig bare Stine i stedet for. Annoncen er væk selv om den var på i går. Hun skrev nøjagtig de samme ting og jeg skrev til hende, at jeg sprang fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristianv skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er ret sikker på, at jeg har stødt på den samme pige her kaldte hun sig bare Stine i stedet for. Annoncen er væk selv om den var på i går. Hun skrev nøjagtig de samme ting og jeg skrev til hende, at jeg sprang fra.

Helt klart den samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...