MadsenJesper 13 Skrevet 13. Juli, 2021 Hej har haft besøg af hende og synes jeg ville dele min oplevelse :D https://annoncelight.dk/showad/322413 Hun ankom i normalt tøj men da pengene var blevet overdraget så kom yder tøjet af og hun havde en fræk body stocking på inden under :). Hun er stor men flink pige jeg fik 1 time uden kondom og det var for at sige det kort ret godt. Hendes fisse var super lækker og hun sutter rimelig okay pik. Hun er en stor pige men det kan jeg godt lide hun stønner lidt højt måske det eneste negative en smule fake men hun dirty talkede også ret meget hvilket jeg synes gjorde op for det. Jeg kunne helt klart godt forestille mig at få besøg af hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) MadsenJesper skrev, for 2 timer siden: Hej har haft besøg af hende og synes jeg ville dele min oplevelse https://annoncelight.dk/showad/322413 Hun ankom i normalt tøj men da pengene var blevet overdraget så kom yder tøjet af og hun havde en fræk body stocking på inden under :). Hun er stor men flink pige jeg fik 1 time uden kondom og det var for at sige det kort ret godt. Hendes fisse var super lækker og hun sutter rimelig okay pik. Hun er en stor pige men det kan jeg godt lide hun stønner lidt højt måske det eneste negative en smule fake men hun dirty talkede også ret meget hvilket jeg synes gjorde op for det. Jeg kunne helt klart godt forestille mig at få besøg af hende igen. Jeg kan genkende billederne i annoncen - hun er tidligere beskrevet herinde under et andet annonce-light profilnavn, men samme mobilnummer: Hun er desværre kendt for at kræve forudbetaling og så derefter blokere dig når hun har fået pengene - og bruger diverse undskyldninger til at overtale dig til at forudbetale. Fedt du har fået et møde med hende og undgik "fælden". Redigeret 13. Juli, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsenJesper 13 Skrevet 13. Juli, 2021 Hmm ja blev ikke spurgt kunne heller aldrig finde på at gøre men ja det kan ihverfald lykkes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 13. Juli, 2021 Ud fra billederne er jeg rimelig sikker på jeg også har også mødt hende for nogle år siden, men det var igennem sugardating. Her er en anden tråd om den omtale pige: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg