Bib 54 Skrevet 13. Juli, 2021 Synes flere steder er lukket. Priserne har en tendens til at stige. Er udbuddet af piger faldende? Hvis ja, hvorfor? Frygt for coronasmitte, højere lønninger i de østeuropæiske lande som holder pigerne hjemme, mere politiindsats eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. Juli, 2021 Hvilke priser oplever du er steget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 13. Juli, 2021 Liv skrev, 1 time siden: Hvilke priser oplever du er steget? Jeg tror det er de udenlandske pigers priser der endelig er på vej op på et fornuftigt niveau.. Selvom der er lang vej endnu.. Tror ikke vi skal føle os truffet lige der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 13. Juli, 2021 Udover jeg ikke er interesseret i udenlandske piger så er min opfattelse at de enten er dyrere eller samme niveau som danske. Hos de udenlandske skal man jo betale ekstra for hver bevægelse. Rør ved venstre bryst 200. Rør ved højre 200. Rør ved begge kun 300.. Ja i forstår hvad jeg mener.. 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) tugwell skrev, 1 time siden: Udover jeg ikke er interesseret i udenlandske piger så er min opfattelse at de enten er dyrere eller samme niveau som danske. Hos de udenlandske skal man jo betale ekstra for hver bevægelse. Rør ved venstre bryst 200. Rør ved højre 200. Rør ved begge kun 300.. Ja i forstår hvad jeg mener.. Enig. Min opfattelse er at de fleste Danske gp sælger helhedsoplevelser. De fleste udenlandske gp sælger dele af en oplevelse. Hvis du virkelig går ind og nærstuderer priserne så er det langt dyrere at gå til en GP der har delt sine priser op i dele. Fordi ønsker man en helheds oplevelse uden så mange begrænsninger på, ja så kommer prisen til at ligge noget højere end hos dem der sælger helheden til en fast pris. Det er faktisk i virkeligheden ikke så svært at gennemskue. Så de, der vedbliver at påstå at de udenlandske er billigere, har ladet sig narre til at tro at de får en sex oplevelse billigere hos en udenlandsk. Redigeret 13. Juli, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 13. Juli, 2021 Den lille frøken skrev, for 24 minutter siden: Enig. Min opfattelse er at de fleste Danske gp sælger helhedsoplevelser. De fleste udenlandske gp sælger dele af en oplevelse. Hvis du virkelig går ind og nærstuderer priserne så er det langt dyrere at gå til en GP der har delt sine priser op i dele. Fordi ønsker man en helheds oplevelse uden så mange begrænsninger på, ja så kommer prisen til at ligge noget højere end hos dem der sælger helheden til en fast pris. Det er faktisk i virkeligheden ikke så svært at gennemskue. Så de, der vedbliver at påstå at de udenlandske er billigere, har ladet sig narre til at tro at de får en sex oplevelse billigere hos en udenlandsk. Oplevelserne er jo nok billigere ved piger med mange tillæg, hvis man er uinteresseret i tillægsydelserne. Men du har ramt hovedet på sømmet i forhold til del- og helhedsoplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeg har lige "coachet" en skide sød ungarnsk pige jeg har mødt på det sted i Herlev hvor jeg har min egen afdeling både som massør og lejlighedsvist som elskerinde. Vi deler badeværelse og køkken. Hun - og hendes kolleger - er i den absolut lave ende prismæssigt. 300 for en quickie og 500 for en halv time. Mit råd til hende var at lave sin markedsføring om til "all inclusive" og jeg forklarede hende at hvis hun betragter den som om det er den tid hun bruger på sin gæst er det han betaler for, så er han glad og kommer igen. Hvis hun alligevel kun tilbyder de ydelser hun har lyst til og har et relativt begrænset menukort, så er der jo ingen grund til at gøre det besværligt hverken for sig selv eller for hendes gæster. Jeg rådede hende også til at fjerne de billeder der var fake og dem der var så meget filter på at hun lignede en 12-årig med porcelænsdukke ansigt. Hun har fået dobbelt så travlt som hun havde før, på bare en uges tid. Og mere travlt end de to andre som nægter at tage imod rådet. De andre siger at "sådan plejer vi at gøre" og holder hårdnakket fast i det system de kender. De siger også at de flotteste piger har sat priserne op - fordi de kan. Jeg fornemmer at der er en tendens til i højere grad at tage den pris man kan blandt udenlandske piger. Måske det er en tendens i det hele taget? Også blandt de danske piger der arbejder selvstændigt og ikke har huspriser og husregler de skal overholde? Markedet har i hvert fald ændret sig markant det seneste år. Nogle er blevet dyrere og andre billigere. Måske de forskellige segmenter blot nærmer sig hinanden og der kommer et nyt leje? Vi må se hvor det lander. Interessant at følge med i i hvert fald Kærligst, Eva 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 13. Juli, 2021 Liv skrev, for 13 timer siden: Hvilke priser oplever du er steget? Må sige, at efter Corona er startet har jeg ikke kigget meget. Men nu er jeg vaccineret Før synes jeg man ofte så priser på 600-800 30 min. Nu kiggede jeg lige annoncerne igennem. Her var flere 1200-1400 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. Juli, 2021 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Jeg tror det er de udenlandske pigers priser. Ja, den er jeg med på, jeg ville gerne høre trådstarters egne overvejelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 14. Juli, 2021 Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Jeg har lige "coachet" en skide sød ungarnsk pige jeg har mødt på det sted i Herlev hvor jeg har min egen afdeling både som massør og lejlighedsvist som elskerinde. Vi deler badeværelse og køkken. Hun - og hendes kolleger - er i den absolut lave ende prismæssigt. 300 for en quickie og 500 for en halv time. Mit råd til hende var at lave sin markedsføring om til "all inclusive" og jeg forklarede hende at hvis hun betragter den som om det er den tid hun bruger på sin gæst er det han betaler for, så er han glad og kommer igen. Hvis hun alligevel kun tilbyder de ydelser hun har lyst til og har et relativt begrænset menukort, så er der jo ingen grund til at gøre det besværligt hverken for sig selv eller for hendes gæster. Jeg rådede hende også til at fjerne de billeder der var fake og dem der var så meget filter på at hun lignede en 12-årig med porcelænsdukke ansigt. Hun har fået dobbelt så travlt som hun havde før, på bare en uges tid. Og mere travlt end de to andre som nægter at tage imod rådet. De andre siger at "sådan plejer vi at gøre" og holder hårdnakket fast i det system de kender. De siger også at de flotteste piger har sat priserne op - fordi de kan. Jeg fornemmer at der er en tendens til i højere grad at tage den pris man kan blandt udenlandske piger. Måske det er en tendens i det hele taget? Også blandt de danske piger der arbejder selvstændigt og ikke har huspriser og husregler de skal overholde? Markedet har i hvert fald ændret sig markant det seneste år. Nogle er blevet dyrere og andre billigere. Måske de forskellige segmenter blot nærmer sig hinanden og der kommer et nyt leje? Vi må se hvor det lander. Interessant at følge med i i hvert fald Kærligst, Eva Kunne da godt tænke mig at vide hvem denne skide søde pige er, søde piger skal jo besøges. Kan man lokke en pm ud af dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 18. Juli, 2021 https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art8287131/Manglen-på-arbejdskraft-har-afsløret-et-paradoks-i-københavnske-restauranter?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1626503615 ser ud til udlændingene indenfor hotel og restaurant ikke allesammen vender tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg