Hop til indhold
Big3lover

Orchid Thaimassage - Dobbelt Thai

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt thai-pigerne i Kochsgade i weekenden....samtidig ;-). Vel ankommet blev jeg vist i kælderen af den ene pige (ved ikk hvad hun hedder). Smed kludene og røg på briksen, hvorefter hun straks begyndte at masseger min ben. Kort efter kom Beea også ned i kælderen, og begyndte på ryggen. 4 hænder samtidig er nu ikke værst. Jeg havde taget en halv time med begge piger og forventningerne var nok skruet lidt op. Under massagen snakkede de en del og grinede ind i mellem. Syns ikk rigtig at der var helt fokus, som når nu jeg er alene med Beea. Der gik næsten et kvarter før de første pirringer begyndte, og dem sørgede Beea for. Hun ved lige hvilke "knapper" hun skal trykke på for at få mig i hopla. Så kom turnarround endelig og jeg må sige at den anden thaipige ser nu heller ikke værst ud. Hun har ret store bryster kunne jeg se og et flot ansigt. Hun begyndte straks at lege med pikken og efter lidt aftørring af olie, startede hun et dejligt øko-blow. Beea begyndte at kæle for min krop, og så spørger hun pludselig om jeg vil prøve veninden.....Øh ja, siger jeg. Jeg tog det nok som en selvfølge at jeg skulle kneppe dem begge mere eller mindre. Men så forlod Beea kælderen, og veninden satte sig op for at ride. herefter sprang hun af og lagde sig på ryggen mens jeg ordnede hende stående et par minutter. Derefter tog jeg hende stående bagfra, og forløsningen kom. Bestemt ikke det vildeste sex jeg har haft med en thai, men jeg var også temmelig skuffet over at Beea gik og ikke kom tilbage før det var overstået. Så det er ikke en klage på veninden, men hele sceancen jeg syns der blev lidt flad.....der er helt sikkert krummer i veninden kunne jeg fornemme :-).

Ud af døren tænkte jeg at det var både første og sidste gang med dem sammen. De er meget bedre hver for sig i min optik. Senere på dagen fik jeg en sms fra Beea som forklarede at hende og veninden nok var lidt generte når de arbejdede sammen, hvilket hun beklagede. Det gjorde da at jeg nemmere kunne forstå hvorfor begge piger ikke var sammen under sex. Så hvis nogen får lyst til at prøve dem begge skal man nok sikre sig, at man får det man ønsker inden man går igang.

Jeg har indtryk af at May og Soda er lidt mere fremme i skoene efter anmeldelser af de to sammen. Så måske skal de prøves en dag ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da lidt en øv oplevelse. 
Hvis jeg skal have 2 thai piger samtidig, vil jeg se dem lege med hinanden, give “dobbelt” bj og så knalde dem på skift, så jeg forstår du er skuffet. 
Jeg var ellers klar til at lokke begge i kælderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 timer siden:

Så fik jeg besøgt thai-pigerne i Kochsgade i weekenden....samtidig ;-). Vel ankommet blev jeg vist i kælderen af den ene pige (ved ikk hvad hun hedder). Smed kludene og røg på briksen, hvorefter hun straks begyndte at masseger min ben. Kort efter kom Beea også ned i kælderen, og begyndte på ryggen. 4 hænder samtidig er nu ikke værst. Jeg havde taget en halv time med begge piger og forventningerne var nok skruet lidt op. Under massagen snakkede de en del og grinede ind i mellem. Syns ikk rigtig at der var helt fokus, som når nu jeg er alene med Beea. Der gik næsten et kvarter før de første pirringer begyndte, og dem sørgede Beea for. Hun ved lige hvilke "knapper" hun skal trykke på for at få mig i hopla. Så kom turnarround endelig og jeg må sige at den anden thaipige ser nu heller ikke værst ud. Hun har ret store bryster kunne jeg se og et flot ansigt. Hun begyndte straks at lege med pikken og efter lidt aftørring af olie, startede hun et dejligt øko-blow. Beea begyndte at kæle for min krop, og så spørger hun pludselig om jeg vil prøve veninden.....Øh ja, siger jeg. Jeg tog det nok som en selvfølge at jeg skulle kneppe dem begge mere eller mindre. Men så forlod Beea kælderen, og veninden satte sig op for at ride. herefter sprang hun af og lagde sig på ryggen mens jeg ordnede hende stående et par minutter. Derefter tog jeg hende stående bagfra, og forløsningen kom. Bestemt ikke det vildeste sex jeg har haft med en thai, men jeg var også temmelig skuffet over at Beea gik og ikke kom tilbage før det var overstået. Så det er ikke en klage på veninden, men hele sceancen jeg syns der blev lidt flad.....der er helt sikkert krummer i veninden kunne jeg fornemme :-).

Ud af døren tænkte jeg at det var både første og sidste gang med dem sammen. De er meget bedre hver for sig i min optik. Senere på dagen fik jeg en sms fra Beea som forklarede at hende og veninden nok var lidt generte når de arbejdede sammen, hvilket hun beklagede. Det gjorde da at jeg nemmere kunne forstå hvorfor begge piger ikke var sammen under sex. Så hvis nogen får lyst til at prøve dem begge skal man nok sikre sig, at man får det man ønsker inden man går igang.

Jeg har indtryk af at May og Soda er lidt mere fremme i skoene efter anmeldelser af de to sammen. Så måske skal de prøves en dag ;-)  

Hvad måtte du slippe for sådan en tur? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 timer siden:

Du har jo mange skriv bag dig. 

Så kunne du vel for god ordens skyld godt komme med et link.

Ikke sandt!!   ;)

Ja det kan du jo selvfølgelig ikke vide, men linket er OVERSKRIFTEN...Orchid Thaimassage.

Der er ikke noget link til feks Annoncelight, hvis det er dét du efterspørger.

Sorry!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, den 23.7.2021 at 10:35:

Hvilken alder vil du sige, at pigerne cirka har?

Uha det er virkelig svært. Beea som angivelig er den yngste ligner en på et sted mellem 30 og 40 år. Men hun kan sagtens være noget ældre. De snyder de thai'er der :-) 

Den anden er også ret pæn....omkring midt 40'erne. Men alt er ren gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 1 time siden:

Hvad er der sket med Orcid  Thai massage.

Der er skilt med "Lukket" i vinduet, og de svarer ikke på telefonopkald.

Måske der er sygdom, det sker folk bliver syge eller holder ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 ejere og 1 afløser (måske flere).

Det er mærkværdigt, hvis alle 3 bliver syge eller holder ferie på samme tid.

Thaiere er gode forretningsfolk, der ikke ville vælge at lukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 39 minutter siden:

Der er 2 ejere og 1 afløser (måske flere).

Det er mærkværdigt, hvis alle 3 bliver syge eller holder ferie på samme tid.

Thaiere er gode forretningsfolk, der ikke ville vælge at lukke.

Jeg har aldrig nogen sinde set en afløser i den forretning, og jeg kører forbi nærmest dagligt.

Jeg ved dog at igår onsdag var kun Beeo på arbejde. Den anden var i københavn sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 3 timer siden:

Der er 2 ejere og 1 afløser (måske flere).

Det er mærkværdigt, hvis alle 3 bliver syge eller holder ferie på samme tid.

Thaiere er gode forretningsfolk, der ikke ville vælge at lukke.

Ja eller også var de en tur i byen, nogen gange vil de måske også gerne have det lidt sjovt,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også stedet i går, havde forinden på sms aftalt en time med Beoo i kælderen. Da jeg ankom viste hun mig op bag forhænget og sagde at hendes kollega var i kælderen men vi kunne gå derned efter en halv time. Nu gider jeg ikke flytte mig midt i det hele så imens hun startede på massagen og allerede der viste interesse for mine nosser og pik, inderlår og baller fik jeg hende forklaret jeg egentlig bare ville have en massage og at kælder så måtte vente til næste gang, hun blev ved med at snakke om håndjob mv, men lysten var væk... må da så også sige at da jeg endelig slog fast at det bare blev til massage, men at hun fik en 100 kr ekstra så blev der meget "koldt" i lokalet og jeg fik som aftalt "KUN massage, afbrudt af to ringende telefoner og en kunde i butikken der måtte forklares der gik en halv time..... præcis 58 min senere stod jeg på gaden igen....

 

De er rigtig søde og lækre, men det irritere mig grænseløs de skal passe biksen og telefoner under massagen så medmindre hun garantere jeg kan komme direkte i kælderen næste gang så tror jeg altså jeg smider pengene et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...