Hop til indhold
Blomstermanden

18 årig i Sønderborg - forudbetalt togbillet.

Recommended Posts

Der er nu blevet ryddet op i tråden, da vi på ingen måde vil finde os i der bliver delt personlige oplysninger herinde. Hvilket også klart og tydeligt står i vores regelsæt, som i alle har accepteret da i blev medlem herinde.

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på boardet.

Vi har intet imod at i advare hinanden om platugler, men vi vil ikke finde os i at folk bliver hængt ud herinde med navn, adresse osv. Vi kan jo ikke vide om det navn der er blevet nævnt, er pigens sande identitet og det ville jo være forfærdenligt at hænge en uskyld pige ud. Det blev også flere steder i tråden antydet at pigen rigtige alder var under 18 år.

Jeg kan også kun råde de personer der er blevet snydt af hende, til at melde hende til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til "Liv" og admin - det er mig der skrev det indlæg der er fjernet, naturligvis kender jeg hendes navn, da det var mig der overførte pengene, det gjorde jeg i hendes bank (arbejdernes landsbank)

og jeg fik naturligvis en kvittering med hendes navn på !!

skal denne side give mening, så er det da blandet andet for at vi kan advare hinanden..det er jo ikke os alle der tænder på at besøge div. bordeller og lign...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

8270, du må respektere reglerne, men du kan advare og sende pm. til folk hvis de søger en pige dernede af...

fint du advare, og surt med pengene det træls....

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået 8270

Jeg er enig med dig.

Og du har vist vejen den slags seriøse indlæg, som kan åbne øjnene for andre.

Jeg beundrer din handlekraft og ærlighed omkring din oplevelse.

Håber vi får flere af den slags oplevelser beskrevet i dette forum.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår godt dine frustrationer 8270, og at du gerne vil advare andre mod samme behandling.. :)

Men det ændre ikke på at EG's regler er de rigtige.

Mener måske det er mere bekymrende, på mit eget køns vegne, at det overhovedet er nødvendig med sådanne advarsler.. :?: At det vrimler med unge tøser, som uden den store sløring, formår at analvoldtage mænd på deres stolthed og naivitet...DET er fanme skræmmende!!!

Jeg fatter ganske enkelt ikke, at denne form for "spændning" skal være en del af legen.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ludvig,

og jeg fatter ikke dig og andre der besøger et bordel hvor der samme dag har været "20" før dig..

og man tror det er en kæreste oplevelse man får :D

jeg søger / jager på min egen måde, det kan nogle gange tage tid - men der er det hele værd når jeg finder en.. som jeg har for mig selv..

og skulle jeg en enkelt gang blive snydt, det overlever jeg nok..med det budget jeg har for disse oplevelser per mdr..

jeg har haft husmødre - fraskilte - "teens" - stud. på gymnasium - på uni og arbejdsledige...

unge single mødre osv..

det er min hobby :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille finrulighed i § 4 - det er massagerpigers navne, der klart skal beskyttes.

Men Lxxx er jo netop IKKE massage pige, har hun selv vist. Kun en hustler, der bevæger sig ind i vores sfære, for at berige sig ved kriminalitet - for hendes egen skyld skal hun standses i så ung en alder i den kriminelle løbebane som muligt.

Mærke konsekvensen.

Jeg vil håbe for hende, at hun har styr på sine indtægter, som bevisligt er indløbet på hendes konto som visse myndigheder har direkte adgang til. Den ene svindel kan jo nemt føre den næste med sig. Løbebanen. Det er jo ikke utænkeligt at vor alle sammens lille SKAT kunne begynde at fokusere på manglende angivne indtægter, når marts måned er passeret ;-)

Navn og kontonummer er jo tilvejebragt. Politimyndigheden gør jo ikke noget ved den slags; det ser vi jo med Veri/Egå pigen, som der her advares mod konstant, lige som de heller ikke tager det særligt alvorligt, når der er overfald på massageklinikker. :-(

Lxxx var desværre en af de negative oplevelser, men en dråbe i havet i de budgetter som 8270 åbenbart lige som Blomstermanden opererer med - det er et lille overhead i at finde de rigtig gode oplevelser.

Hvis vi ikke skulle kunne advare her, så vil det jo blive en undergrundsvirksomhed med private e-mails, som en foreslår at man kan. Tjaa. men den når ikke så mange, vil nogen sige. Nej men jeg kunne jo nemt bruge min invitationsliste til også at være første led i en kæde, hvor alle informationerne i det skjulte rundsendes - så kan de 600+ distribuere videre - og alt uden at pigen har en jordisk chance for at ane noget om det endsige have muligheden for at forsvare sig.

Er det et alternativ, der er bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

ja blomstermanden, det faktiske en interessant vikkel på sagen det kan man da vidste diskutere en del, om hun faktiske er massagepige...

en til vider har hun ikke levere massage eller andet, kun snydt...

at politiet ikke tager tingene alvorlige er vist ikke rigtigt, de gør hvad de kan...

men straffen for sådan ting, er små...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blomstermand og alle andre....

Hvorfår nu melde hende til SKAT ? er det fordi i ikke får jeres vilje ? Det kan jo være hun opgiver det hun evt tjener er der nogen der har tænkt på det ?

Det er da fint at orientere SKAT om hende, så kan de jo kontrollere om alt er som det skal være,

det er da super, så er alle jo tilfredse, eller hvad. :D:D

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der da tænkt på, og det vil da være lykken ... især hvis hun gør det, nu hun er blevet påmindet om det ved at læse med her (måske) - så har hun da lært noget; at løbebanen ikke skal fortsætte.

Hun kunne jo også indse, at det var galt, det hun gjorde, og skyndte sig at betale pengene tilbage til 8270 og alle andre, der tog chancen. Eller hvis hun er pengefikseret, så levere den ydelse, hun har stillet i udsigt.

Det har for mit vedkommende intet med pengene at gøre som sådan. Men en pige, som jeg har spenderet mange timer sammen med og mange penge på, startede sin kriminelle løbebane (domsmæssigt) netop med det som Lxxx gjorde. Hun ville gerne været blevet stoppet på det tidspunkt, så hun kunne komme ud at nyde solen, som vi andre kan også i de næste par år ud over dem, hun allerede har spildt.

Så det allerbedste er, at Lxxx læser med og agerer fornuftigt ud fra det. For hendes egen skyld.

Man kunne have skrevet til hende og forklaret ..og formanet....men chancen for at blive hørt er nok på niveau med en snebolds overlevelse i helvede - og nu startede jeg jo med at forhøre mig her på strengen og fik snart via e-mails et hint......nemlig at hun ikke svarer dem, der vil komme til Sønderborg, men tager gerne imod en togbillet til Århus og til....xxx. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

ja blomstermanden, det faktiske en interessant vikkel på sagen det kan man da vidste diskutere en del, om hun faktiske er massagepige...

en til vider har hun ikke levere massage eller andet, kun snydt...

at politiet ikke tager tingene alvorlige er vist ikke rigtigt, de gør hvad de kan...

men straffen for sådan ting, er små...

Desværre er det sådan i Dk og andre såkaldte retssamfund at man gerne må stjæle - bare ikke fra rige(store firmaer,etc.) og staten selv :mrgreen: .

Hvis man stjæler eller snyder m internet handel eller andet så går man fri(det er der efterhånden mange beviser på (set i Kontant, Basta og m m)) sålænge det går udover alm mennesker ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm,

der ringede en klokke i mit baghoved, da jeg forleden læste denne tråd, inden den blev redigeret, både navn og billede kildrede mig, men kunne ikke placere, hvor det kløede.

Men hop, her kom det. :)

viewtopic.php?f=7&t=1318

Helt sikkert samme pige, som sammen med en veninde sidste år bedrev deres uvæsen.

Hun er åbenbart lige så ubelærlig som Veri-pigen. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun dømt den 24. juni for 29 tilfæde af bedrageri med en samlet fortjeneste på 35.000 kr. Hun har erkendt  bevidst at have modtaget pengene unden at give nogen ydelse for dem.

 

Der er bevet sendt breve ud til alle der faldt i fælden om at de kunne søge erstatning, men kun få reagerede. Såedes skal kvinden kun betale erstatning for de 6 ud af 29 tilfælde, svarende til 7.500 kr.

 

I følge pigen er pengene gået til "lutter lagkage".

 

Ovenstående er et kort referat af Jydske Vestkysten (Sønderborg udgaven) fra den 25. juni 2014.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan så håbe, at Veripigen læser med på strengen. Og bliver klogere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan så håbe, at Veripigen læser med på strengen. Og bliver klogere.

det gør hun jo nok ikke desvære

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan så håbe, at Veripigen læser med på strengen. Og bliver klogere.

I Sønderborg er pengene jo betalt via bankoverførsel, nem at bevise!

Veri-pigen får beløbet i hånden, under 4 øjne. påstand med påstand!

Dum er hun ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...