Hop til indhold
Blomstermanden

18 årig i Sønderborg - forudbetalt togbillet.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/62758/li ... lommepenge

Sig lige til, hvis nogen besøger hende eller får besøg. Telefonnummeret er et taletidskort.

Det er en af de piger, der gerne vil have togbilletten forudbetalt ved indbetaling til konto. Har brændt sig, forlyder det.

Kan man i øvrigt ikke betale en billet over nettet og sende billetten på e-mail - evt. refundering foregår ved tilbageføring af beløbet ?? Kender nogen proceduren? Kun pladsbilletten er tabt!!

Blomstermanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær glad for hun har reageret på din henvendelse.

Det kræver jo nok at du overføre pengene til hende. Hun skal jo kunne legitimere at hun er den rette ejer af togbilleten.

Du risikere jo selvfølgelig hun ikke møder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for links - håber, at nogen på et tidspunkt kan bekræfte et møde.

Men kender nogen til refunderingssystemet - man kan vel bestille en billet i pigens navn, og er refunderingssystemet, at pengene sættes ind på ens egen konto, så er den jo ok - det kunne sagtens være tilfældet for, at man ikke ad den vej kan udbetale sorte penge til andre.

Er spændt på, om nogen har bidrag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende projekt.

Hvorfor ikke satse på noget kendt og sikkert.

Prisen er jo den samme.

Eller er det et lotteri der trækker ?

Prøv unibet.dk, der er der større chance for gevinst.

held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ike tit jeg køber billet via nettet hos DSB. Men som legitimation (altså at det er ens billet) bruges de sidste 4 cifre i kortnummeret. Så det kræver lidt at jeres kortnumre ender med de samme cifre.

Nogle bruger ellers ewire.

Men jeg ville ikke være den første heller til at betale en billet uden at have hørt nogen der havde testet pigen først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mr. Sving - tak for den konstruktive information. *S* Den vil jeg lige dyrke lidt.

E-wire er for mig at se for anonymitens skyld - sikkerhedsspørgsmålet ved manglende levering kender jeg heller ikke til. Jeg kunne sagtens betale togbilletten forud, men er det en snyder, der ser, at det går og fortsætter, så kan det faktisk ende galt for pigen.

Min favoritpige (undtagelsen fra regelen) for en del år siden lavede den slags med sin mand, og eskalerede med andre kriminelle handlinger, for det var jo så nemt - blev ikke stoppet i den unge alder, så det er endt med mange år bag gitter.

Kunne overveje at tage til Sønderborg, hvis det fjerner forudbetalingen, men så vil jeg misbruge et af de få årlige sikre alibier, hvis pigen ikke møder op, og det er ikke prisen/tabet for en togbillet værd hehe men det animerer desværre til at det er lønsomt. :-)

Jeg havde egentlig håbet på, at der var en, der kunne melde ud, at han havde leget med pigen IRL i Sønderborg området. En der havde erfaring med, om der også i pigens lokalområde kræves en eller anden form for "forskud" ?..........for så "lugter" foretagendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg "took one for the team" og overførte 700 DKK til hende, og som ventet kom hun ikke..

hun hedder LXXX XXXXXX XXXXX - har mobil 42XXXXXX siger hun kommer fra Sønderborg..

måske nogen på de kanter kan genkende hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan man få sig selv til at overfører penge til en fremmede man ikke kender og håbe på personen kommer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa. Hvis man søger på hendes navn kommer der 2 resultater op som kan bruges. Og det er med konfirmanter fra år 2010. Så vil hun idag være 16-17 år gammel og ikke 18.

Snak lige med din bank om du har mulighed for at få pengene tilbage. Du kan jo bare sige at du ikke har modtaget den vare du har betalt for. Eller ta fat i hendes bank. Du kan ud fra registrerings nummeret find ud af hvad bankafdeling hun bruger. Og så ring direkte til afdelingen og høre hvordan du skal forholde dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan måske finde hendes adresse her:

Forudsat der ikke er flere med dette navn eller hun bruger et forkert navn.

Ellers er adressen:

Billedet kan sagtens være taget i det område idet jernbanen i området er elektrificeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være, at pigen har snydt, men I lægger billede, navn, telefonnummer og nu også adresse ud på nettet til offentligt skue. Er det virkelig i orden?

Adressen kan alle og enhver google sig frem til. Så den er jo ikke hemmelig når navnet kendes. Så ja, jeg synes det er i orden. Stadig skal man sikre sig hun ikke har opgivet falsk navn.

Kan jo også være hun er flyttet siden 2010. Når så har den skadeslidte da et udgangspunkt så vi kan få snyderiet/tyveriet stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være, at pigen har snydt, men I lægger billede, navn, telefonnummer og nu også adresse ud på nettet til offentligt skue. Er det virkelig i orden?

Jeg ville gerne at alle ville svare NEJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan måske finde hendes adresse her:

under *****. Forudsat der ikke er flere med dette navn eller hun bruger et forkert navn.

Ellers er adressen:

Billedet kan sagtens være taget i det område idet jernbanen i området er elektrificeret.

Hvis du nu lige tager og læser overskriften i den artikel du kommer frem med så kan du se at der står KONFIRMATION. Og som du selv er inde på er det fra 2010. Man er ca. 14 år når man bliver konfirmeret. Plus 3 år da vi er i 2013 nu. Så kan hun kun være 17 år gammel lige nu.

Måske det slet ikke er hende du henviser til.

Hvis manden vil have sine penge igen skal han henvende sig til sin eller hendes bank og snakke med dem. Og i sidste ende til politiet da det høre under bedrageri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så bare for at irritere mere. Familien bor stadig på adressen idet huset ikke har været solgt siden 2003 (forudsat de ikke bor til leje):

Selv synes jeg da det er en skam der findes snydere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adressen kan alle og enhver google sig frem til. Så den er jo ikke hemmelig når navnet kendes. Så ja, jeg synes det er i orden. Stadig skal man sikre sig hun ikke har opgivet falsk navn.

Kan jo også være hun er flyttet siden 2010. Når så har den skadeslidte da et udgangspunkt så vi kan få snyderiet/tyveriet stoppet.

Navnet er kendt, fordi I har lagt det ud her, hun har vel ikke skrevet det i annoncen? Hvis det overhovedet ER hende, der skrev annoncen, det ved vi ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu lige tager og læser overskriften i den artikel du kommer frem med så kan du se at der står KONFIRMATION. Og som du selv er inde på er det fra 2010. Man er ca. 14 år når man bliver konfirmeret. Plus 3 år da vi er i 2013 nu. Så kan hun kun være 17 år gammel lige nu.

Måske det slet ikke er hende du henviser til.

Hvis manden vil have sine penge igen skal han henvende sig til sin eller hendes bank og snakke med dem. Og i sidste ende til politiet da det høre under bedrageri.

Gør jeg måske ikke hele tiden opmærksom på at han skal sikre sig at det er det rette navn der er blevet opgivet. Kan jo også være personen bag mobber en anden person. Så kan en henvendelse til forældrene måske opklare en hel del for den mobbede person, nu hvor der er et kontonummer at henføre til.

Og ønsker man at min profil skal slettes herinde så henvend jer til admin.

P.s. Hun har tidligere annonceret med hun var 19. Og hvem kan kende forskel på om en pige er 17 eller 18. Desuden vil en pige der skriver hun er 17 blive slettet på annoncelight (formodentlig). Så er det jo let at skrive man er 18 selvom man er 17. Især når man har til hensigt slet ikke at møde op. Selv synes jeg dette skal stoppes , hvis det er en 17-årig der står bag, hurtigst muligt inden hun begiver sig ind i yderligere kriminalitet. For hun øjner jo nok hurtige let tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navnet er kendt, fordi I har lagt det ud her, hun har vel ikke skrevet det i annoncen? Hvis det overhovedet ER hende, der skrev annoncen, det ved vi ikke!

Nu er det så ikke mig der har lagt navnet ud. Se ellers mit svar ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...